Var tog denna helg vägen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste det vara rött? Jag får pannknack av rött.@tornblomma jag fick faktist rekomendationen av min läkare att dricka ett glas rött varje kväll för att sova gott! Han sa åt mig att köpa hem en 3 liters BB att ha i kylen
Måste det vara rött? Jag får pannknack av rött.
Går säkert bra med vitt, testa!
För sliskigt och ingen alko i.Jag dricker ett glas glögg på vintern....mycket godare!
För sliskigt och ingen alko i.
Dricker inte mjölk synd att jag inte dricker wiskhy har en JÄTTE flaska hemma (muta till hantverkare,asfaltskörar,gå för i vet kön mm)Jag har hemmagjord icke sliskig glögg hemma, det är nästan så tungan krullar ihop sig av den.
Men jag tror nog att ett glas vitt fungerar likabra, alt ett glas varm mjölk!
Går alldeles utmärkt! Jag dricker ett glas hemgjort apelsinvin nu varje kväll, det är lättvin som inte innehåller mer alkohol än mitt mellan folk och starköl så köra bil dagen efter är ingen fara och det blir bara ett halvt dricksglas åt gången.Går säkert bra med vitt, testa!
@tornblomma jag fick faktist rekomendationen av min läkare att dricka ett glas rött varje kväll för att sova gott! Han sa åt mig att köpa hem en 3 liters BB att ha i kylen
Jag säger bara,,,,,,,glögghoppning på ridskolan,,,,,,Jag dricker ett glas glögg på vintern....mycket godare!
Fegade ni med glöggJag säger bara,,,,,,,glögghoppning på ridskolan,,,,,,
Jag hoppar aldrig nykter,,,,,,jag tycker inte ens att hoppning är ett dugg kul, nä tacka vet jag en löpgalen gammal galloppör som hittar en flygraka eller ett busrejs i skogen med en asbusig häst som aldrig har mer än en fot i backen samtidigt.Fegade ni med glögg
Jag är ju hoppryttare (eller var)så där håller jag inte med dig,däremot håller jag fullständigt med dig när det kommer till XX are,har haft ett gäng genom åren,älskar dom!Jag hoppar aldrig nykter,,,,,,jag tycker inte ens att hoppning är ett dugg kul, nä tacka vet jag en löpgalen gammal galloppör som hittar en flygraka eller ett busrejs i skogen med en asbusig häst som aldrig har mer än en fot i backen samtidigt.
Var och en hittar sin grej och jag leker lika gärna med dom lösa på lika villkor samt gör om dom till hund och så får dom friheten att följa mig lösa var jag än är. Underbar känsla när dom skiter i andra hästar och hellre följer med mig på utflykt helt lösa.Jag är ju hoppryttare (eller var)så där håller jag inte med dig,däremot håller jag fullständigt med dig när det kommer till XX are,har haft ett gäng genom åren,älskar dom!