Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var tog denna helg vägen?

Undrar jag med?

Jag har inte hunnit med något alls denna helg! Jag bara sover och sover..... och livet fortsätter ändå! Eller nej för fasen! Jag var ju iväg och tävlade lite i fredags och fick klå några herrar i dart :laugh:

Dom pustar, stånkar och stönar när dom ska möta mig :angel:

Nu kan jag somna gott :p

Borde verkligen sova nu :cautious:! Klockan ringer 05:30 imorgon, dags att börja arbeta igen efter 19 dagars ledighet :meh:! Tror ni jag kommer ihåg hur jag ska göra mina arbetsuppgifter :nailbiting: ??!! Vardagsstress here I come :cool:, lämna skola å dagis , pendla 7 mil per dag!

wine.gif

@tornblomma jag fick faktist rekomendationen av min läkare att dricka ett glas rött varje kväll för att sova gott! Han sa åt mig att köpa hem en 3 liters BB att ha i kylen :angel:

Jag har hemmagjord icke sliskig glögg hemma, det är nästan så tungan krullar ihop sig av den.

Men jag tror nog att ett glas vitt fungerar likabra, alt ett glas varm mjölk!
Dricker inte mjölk :yuck: synd att jag inte dricker wiskhy har en JÄTTE flaska hemma (muta till hantverkare,asfaltskörar,gå för i vet kön mm)
Men jag fick hallonglögg av en kompis kanske ska prova den?!

Går säkert bra med vitt, testa!
Går alldeles utmärkt! Jag dricker ett glas hemgjort apelsinvin nu varje kväll, det är lättvin som inte innehåller mer alkohol än mitt mellan folk och starköl så köra bil dagen efter är ingen fara och det blir bara ett halvt dricksglas åt gången.

När det var färdigjäst hade det en alkoholhalt långt bortom skalan (bagerijäst) :angel: och var så torrt så hade nån öppnat fönstret hade vinet blåst bort. :wtf: :yuck:
Sockerlag och vatten räddade bryggden och nu har det stått sen i Maj och har äntligen klarnat och är kanongott. :d

Fegade ni med glögg O_o
Jag hoppar aldrig nykter,,,,,,jag tycker inte ens att hoppning är ett dugg kul, nä tacka vet jag en löpgalen gammal galloppör som hittar en flygraka eller ett busrejs i skogen med en asbusig häst som aldrig har mer än en fot i backen samtidigt. :bump:

Jag hoppar aldrig nykter,,,,,,jag tycker inte ens att hoppning är ett dugg kul, nä tacka vet jag en löpgalen gammal galloppör som hittar en flygraka eller ett busrejs i skogen med en asbusig häst som aldrig har mer än en fot i backen samtidigt. :bump:
Jag är ju hoppryttare (eller var)så där håller jag inte med dig,däremot håller jag fullständigt med dig när det kommer till XX are,har haft ett gäng genom åren,älskar dom!

Jag är ju hoppryttare (eller var)så där håller jag inte med dig,däremot håller jag fullständigt med dig när det kommer till XX are,har haft ett gäng genom åren,älskar dom!
Var och en hittar sin grej och jag leker lika gärna med dom lösa på lika villkor samt gör om dom till hund och så får dom friheten att följa mig lösa var jag än är. Underbar känsla när dom skiter i andra hästar och hellre följer med mig på utflykt helt lösa. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
820
· Visningar
46 237
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 605
Senast: malumbub
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar