R
Raderad medlem 68338
Dricker ripasso och färdigställer blogginlägg. Samt diskuterar med en vän hur användbar denna klänning är. Jag bara "den passar egentligen till allt". Lever i uppenbar förnekelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tornblomma är det där en klänning? Ser ut som en kappa
Efter ett halvt liv på landet och dykning i det mesta så har jag tappat luktsinnet för det mesta vad det gäller skitlukt, om folk visste hur det luktar när man kliver ner i sörjan i ett reningsverk för att byta en slampump och får ligga raklång i sörjan för att försöka kroka i eländet bara för att lyftöglan rostat av då skulle dom inte tycka att en liten fis var nånting att yvas över.Min särbo uppskattar inte mina luftningar av tarmen..... Laktosintollerant kärring med massor av mediciner som innehåller laktos= luktar fördjävligt ibland.
Tur att jag inte är känslig och kan prata om sånt här
Nej nej det är en klänning! Den är stel som ett as och står liksom för sig själv när man kliver ur den!
Värmer dock rätt bra
Den ser ju liksom vadderad ut?? ( Jippi mina frågetecken fungerar igen ! )
Är den från 1802 eller nåt sånt?
Ja den är vadderad!!
Kommer från Marc Jacobs kollektion 2015 så den är ej gammal, men definitivt är inspirationen hämtad från äldre tider!
@tornblomma glömde ju skriva att den säkerligen är användbar till öh höst och vårklänning! Till typ allt! Ser att den till och med matchar en midjeväska av läder
( är noll intresserad av mode och tycker den är hiskeligt ful om jag ska vara ärlig )
Medan jag tyckte den var att dö för.Lugn ba lugn, jag har troligen betydligt fulare plagg i min garderob!
För att spä på din förskräckelse kan jag meddela att den i butik går loss på 9 tusen kr
Lugn ba lugn, jag har troligen betydligt fulare plagg i min garderob!
För att spä på din förskräckelse kan jag meddela att den i butik går loss på 9 tusen kr