Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker ripasso och färdigställer blogginlägg. Samt diskuterar med en vän hur användbar denna klänning är. Jag bara "den passar egentligen till allt". Lever i uppenbar förnekelse :rofl:

ryss1.jpg

Min särbo uppskattar inte mina luftningar av tarmen..... Laktosintollerant kärring med massor av mediciner som innehåller laktos= luktar fördjävligt ibland.

Tur att jag inte är känslig och kan prata om sånt här :laugh:
Efter ett halvt liv på landet och dykning i det mesta så har jag tappat luktsinnet för det mesta vad det gäller skitlukt, om folk visste hur det luktar när man kliver ner i sörjan i ett reningsverk för att byta en slampump och får ligga raklång i sörjan för att försöka kroka i eländet bara för att lyftöglan rostat av då skulle dom inte tycka att en liten fis var nånting att yvas över. :D

@tornblomma glömde ju skriva att den säkerligen är användbar till öh höst och vårklänning! Till typ allt! Ser att den till och med matchar en midjeväska av läder :o

( är noll intresserad av mode och tycker den är hiskeligt ful om jag ska vara ärlig )

Lugn ba lugn, jag har troligen betydligt fulare plagg i min garderob!

För att spä på din förskräckelse kan jag meddela att den i butik går loss på 9 tusen kr ;)

För att spä på din förskräckelse kan jag meddela att den i butik går loss på 9 tusen kr ;)
Medan jag tyckte den var att dö för.
Hade jag pengarna och kroppen skulle jag ila och handla :D

/allt snyggt kostar minst fyra siffror.:mad: Det har det gjort så länge jag minns.)

Stack iväg till affären och köpte mig lite honung och mjölk så jag kan dricka massa te och förhoppningsvis bota mitt halsont lite. Blev även 2 liter apelsinjuice och lite tex mex tomatsoppa som får bli kvällens mat.

Julen är utstädad, köket är renare än på länge, förkylningen verkar vara på väg bort.
Det enda som inte är bra är att maken åker bort några dagar och jag tycker inte om att vara ute och gå själv på kvällen men har man hund så har man.

Just det, all tvätt är tvättad också!

Fast var inte så säker på det du! Jag har en handväska med gobelänger på, inget märke men dösnygg i mina ögon. Min mamma tycker däremot den är förskräckligt gräslig och hade aldrig använt den :o

Mina systerdöttrar ville inte ens gå på stan med mig när jag hade den :angel:

Härligt med ledig helg. Sovmorgon även idag följt av tur till Biltema, byte av torkarblad, stallet med extremt isig gårdsplan, matlagning, dusch och mycket vintersport på TV. Ska strax sova tror jag bestämt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
820
· Visningar
46 237
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 605
Senast: malumbub
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar