Nån särskild färg du skulle tycka passa då? Har det mesta nästan Det jag plockat ut just nu är lila, rosa och blått, i olika kombinationer.Ja gärna! Jag skulle gärna byta ut lite gamla grytlappar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån särskild färg du skulle tycka passa då? Har det mesta nästan Det jag plockat ut just nu är lila, rosa och blått, i olika kombinationer.Ja gärna! Jag skulle gärna byta ut lite gamla grytlappar!
Rosa är min favoritfärg!Nån särskild färg du skulle tycka passa då? Har det mesta nästan Det jag plockat ut just nu är lila, rosa och blått, i olika kombinationer.
Det kan nog ordnasRosa är min favoritfärg!
Finns det grytvantar som kan matchas skulle jag bli överlycklig!
Det vore toppen!Det kan nog ordnas
Fick hem mina i veckan, dock inga ugglor, men SÅ fina!Ja gärna! Jag skulle gärna byta ut lite gamla grytlappar!
Buketräff klapp-klapp-klappHar du älghjärtat kvar i maj-juni när jag förmodligen ska hälsa på kompisen som flyttade till Falun? (Hon bor förresten i samma område som din släkting, tror jag.) Fast då finns ju ingen snö att skotta. Men vid det laget borde jag vara fantomenstark av allt skottande och kan göra annat av styrkekaraktär
Jo, jag vet, är väl lite av en nojjig bakåtsträvare ibland... är alltid skeptiskt till nya saker.Men om någon stjäl din mobil så är det väl inte ditt bankkonto som påverkas? Möjligen din telefonräkning Hur skulle du bli övervakad av att någon vet ditt telefonnummer?
Swish förutsätter BankID vilket ska vara ett väldigt säkert sätt att legitimera sig.
Andades in pizza? Hur gör man då? Eller är det en annan form av pizza än den man äter? Vill jag ens veta?Andades in pizza= prickig skärm
Andades in pizza? Hur gör man då? Eller är det en annan form av pizza än den man äter? Vill jag ens veta?
Fast mitt mobilnummer är nixat, så de enda som får lov att ringa är de jag är kund hos, därför jag brukar vara lite försiktig med att dela ut mobilnummret. Vill inte bli nerringd av försäljare.Äh varenda kotte som vill det och är lite insatt får busenkelt tag på ditt mobilnummer, hur tror du annars telefonförsäljarna hittar ditt?
Skulle jag vara ute efter ett mobilnummer och inte vet vad personen heter så finns det 100 sätt att skaffa det ändå tex. genom detektivarbete för ditt registreringsnummer på bilen du äger är offentligt och kan direkt användas för personsök.
*Du ska inte tro att vi slutat hålla koll på dig bara för att du inte är paranoid längre.*
Fast mitt mobilnummer är nixat, så de enda som får lov att ringa är de jag är kund hos, därför jag brukar vara lite försiktig med att dela ut mobilnummret. Vill inte bli nerringd av försäljare.
Jag vet att "big brother is always watching".
Fast dom måste fortfarande ha din kod att logga in på bankid med för att kunna göra någon överföring.
Fast du måste godkänna det hela med en kod så även om dom stjäl din mobil så innebär det inte att dom kan överföra pengar!
Men de va la änna onödigt.Satte i halsen, man ska inte ta ett djupt andetag samtidigt som man ska äta
VA?! Fy fan va fult, jag har hört att de inte får ringa ändå trots allt. Fast jag svarar förvisso aldrig när konstiga nummer ringer till mig.Helt fel, dom du är kund hos får sälja dina uppgifter vidare till annan part även om ditt nummer är Nixat.