Vad gör vi? Kids edition - del 4

Slut på dagen, slut på mamman. Började gråta när jag borstade dotterns tänder ikväll för att jag bara tjatar och skäller till ingen nytta. Det hade effekt i ungefär två minuter där hon faktiskt var riktigt medgörlig.

This too shall pass känns högst relevant även på treårsåldern. Samtidigt är det liksom sista sista småbarnstiden just nu så lite nostalgiskt är det kanske. Och jag vet ju sen storebror att det är värt det när man är ute på andra sidan. Men just nu skulle jag kunna tänka mig att låna ut lilla E på obestämd tid...

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 935
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 981
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 305
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
116 974
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar