Jag kan inte få nog av det! Det är fantastiskt roligt! Rekommenderas till ALLA!åka spark
Men hur ska jag ta hand om min kära spark? Nu är det väl för kallt att olja eller vad man nu gör, men sedan i vår? Vad gör jag då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte få nog av det! Det är fantastiskt roligt! Rekommenderas till ALLA!åka spark
Jag kan inte få nog av det! Det är fantastiskt roligt! Rekommenderas till ALLA!
Men hur ska jag ta hand om min kära spark? Nu är det väl för kallt att olja eller vad man nu gör, men sedan i vår? Vad gör jag då?
Kan jag låta den stå ute i snön nu? Eller måste jag ta in den varje gång efter användning?Tvättar av den, oljar in den och ställer den på ett torrt underlag så den inte rostar.
Och där bestämde jag att det inte var värt att få ryggskottJag kan bjuda på rökt älghjärta också
Jag har inte provat, såvitt jag minns. Men det KAN ju vara gott, så det vore dumt att missa chansen.Och där bestämde jag att det inte var värt att få ryggskott
Äh varenda kotte som vill det och är lite insatt får busenkelt tag på ditt mobilnummer, hur tror du annars telefonförsäljarna hittar ditt?Jag har förstått att det är smidigt, men det tar inte bort min skeptism mot att behöva använda mitt mobilnummer, som jag inte vill ge ut till vem som helst.
Har du älghjärtat kvar i maj-juni när jag förmodligen ska hälsa på kompisen som flyttade till Falun? (Hon bor förresten i samma område som din släkting, tror jag.) Fast då finns ju ingen snö att skotta. Men vid det laget borde jag vara fantomenstark av allt skottande och kan göra annat av styrkekaraktär
Kan jag låta den stå ute i snön nu? Eller måste jag ta in den varje gång efter användning?
@aprilmaj och när det börjar töa så går du ut och torkar av medarna så dom håller sig torra, då rostar dom inte hellerSå länge det inte är plusgrader så kan den stå ute, det är först när snön tinar som du riskerar att den börjar rosta.
Och där bestämde jag att det inte var värt att få ryggskott
Ugglegrytlappar?!?! Jag älskar ugglor!!Har fixat instagram åt företaget, klippt ut typ 20 st grillfoder till dubbla grytlappar och gjort en ny mall till uggle-grytlappar Och så tvättar jag! *klappar mig själv på axeln*
Har en kompis som låter stjärnan hänga uppe året om för "den passar så fint i fönstrets färger". Ett tipsMin stora stjärna på 1 meter i diameter får hänga kvar i vardagsrumsfönstret ett tag till för den är så vacker
Japp Är på väg att tillverka lite nu. Du kan få ge önskemål om färger om du vill Precis på väg att se i tyghyllan vad som kan passa. Har 5 par att göra ikväll tänkte jag.Ugglegrytlappar?!?! Jag älskar ugglor!!
Ja gärna! Jag skulle gärna byta ut lite gamla grytlappar!Japp Är på väg att tillverka lite nu. Du kan få ge önskemål om färger om du vill Precis på väg att se i tyghyllan vad som kan passa. Har 5 par att göra ikväll tänkte jag.