athena_arabians
Trådstartare
Äter frukost efter 2½ timmes snöskottning. Och samma visa blir det imorgon. Det ÄR hälsosamt med frisk luft, dagsljus och motion - eller hur?!
De påstår det men jag är inte övertygad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äter frukost efter 2½ timmes snöskottning. Och samma visa blir det imorgon. Det ÄR hälsosamt med frisk luft, dagsljus och motion - eller hur?!
Oskyldig, jag har roat mig ute i skogen och sen på vägen så jag tittar in på buke först nu!@Snurrfian har väl vaknat
Det misslyckade brödet igår gick faktiskt att äta till frukost idag. Så det åkte in i frysen.
Något kompakt dock... Lite ...ähum... anorlunda.
Tänker inte bjuda någon annan på det.
I övrigt är det snöfall här med och jag vill bara inte. Jag är för trött, har för ont och är för håglös.
Men på tisdag ska jag på anställningsintervju.
Så kanske jag slipper vara så här totalt urlakad och slut hela tiden. 10 timmars arbetsdagar och ständig ångest för vad jag ska planera tär alldeles för mycket. Min sköra hälsa tar stryk och jobbet är inte värt det.
Oskyldig, jag har roat mig ute i skogen och sen på vägen så jag tittar in på buke först nu!
*muttrar* jag fick sluta jakten tidigare och istället skjutsa dottern som skulle åka skridskor med kompisar, tror ni inte att det kommer en massa djur i nästa såt så både maken och en till fick skjuta. De kom hem nyss och vem fick flå tror ni? Maken åkte istället och hämtade dottern...
Inte än på ett par dagar åtminstone...När bjuds på det rådjurssadel då
Har plåtat outfit i temat: "galen rysk grevinna" och ska nu masa mig ner till stan för att scanna Rodebjers rea