Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är så attans retsamt*muttrar* jag fick sluta jakten tidigare och istället skjutsa dottern som skulle åka skridskor med kompisar, tror ni inte att det kommer en massa djur i nästa såt så både maken och en till fick skjuta. De kom hem nyss och vem fick flå tror ni? Maken åkte istället och hämtade dottern...
Kom hit och skotta lite snö...Är så sjukt uttråkad
Är så sjukt uttråkad
Nämen! En till som vill skotta snöJag med!!
Sådär, blev en promenad i ridhuset på en timme, medan de andra red. Jag skulle också ridit egentligen, men eftersom jag "pajjat" ryggen så vill jag försöka ge den bästa förutsättningarna att bli bättre så jag kan jobba imorrn.
Efter att ha skottat lite till och gjort höpåsar till djuren, sitter jag nu och äter. En godhjärtad person kom förbi och lämnade porterstek! Hur snällt är inte det?
Nämen! En till som vill skotta snö
Jisses vilken snäll person det var! Du kan få lämna min adress till den personen om du vill
Nja, det hade inte funkat då jag hade varit tvungen att rida till ridhuset och då brodda bak, när jag inte kan böja ryggen så funkar inte det tyvärr.Du kanske skulle ha skrittat ( kan fortfarande inte göra frågetecken, knäppa dator )
Jag tycker man slappnar av i ryggen då och att det lossnar bra om man har ont. Bäst är att tölta men det kan nog inte din häst
Jahaaa, du har jobbsegt Då behöver du inte skotta snö Du kan buka på ditt jobb? Kan i så fall rekommendera katt- och hundtrådarna med bilder. Så gulligt.Om du kommer hit och jobbar åt mig så skottar jag gärna snö. Har idag ett 13-timmars pass och det är seeegt.
Nja, det hade inte funkat då jag hade varit tvungen att rida till ridhuset och då brodda bak, när jag inte kan böja ryggen så funkar inte det tyvärr.
Funkade bra att gå i ridhuset, så känner mig ändå nöjd.
Det är snö i hagen men is på vägarna till ridhuset och jag rider inte om hästen kan halka med bakbenen, så tog det säkra för det osäkra, det är bättre men inte bra.Går hon utan brodd i hagen så klarar hon väl av att skrittas ute utan brodd ( jävla frågetecknet igen )
Vet inte hur halt ni har men här hade det gått att skritta utan brodd eftersom vi mest har snö och ingen is i skogarna.
Hoppas ditt ryggonda släpper!
Karln har åkt hem igen. Han fick åka lite tidigare än vi båda ville, men han skulle iväg och kolla på en soffa. Hans luktar kattpiss trots städning och sprayande av Piss Off ett flertal gånger Jag vägrar sitta i den, eller vistas i vardagsrummet typ pga stanken... (Hans ex hade katter som tydligen roade sig med att kissa inne ibland...)
Så nu har jag äntligen tid att sätta mig och sy lite mer! Pinsamt tunt utbud just nu i shopen...