Vad har ni för hund? lägg in bilder

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Nile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 215
  • Visningar Visningar 21 097
Sv: Vad har ni för hund? lägg in bilder

CD´s, hoppas på långhårig tik från Tic Tac Toe, annars finns 2 ev långhår från Yuppie. Beror på vilken kenneln behåller..

Okej, har lite blandade känslor för dem, men min ena hund härstammar från en tik som är köpt där, så de kanske blir släkt;)

nämen? det är första gången du visar bilder på dina hundar va? eller loka har du väl länkat till någon gång? minns en bild från malmö int (eller var det sthlm). hur som helst var fortune också jättefin :).

Nån gång har jag nog visat sommarbild på Loka, typ min avatarbild, men Fortune är det nog premiär för:D Den utställningsbilden var när hon blev SV-05, så det var ett tag sen och hon har knappt fått en etta sen dess:p

Tack, Fortune är en liten darling:love:

Jag har förmånen att ha en underbar weimaranertant under några veckor medan hennes husse är på andra sidan jorden.

Hon är 13 år och en mycket mjuk och behaglig personlighet, vänlig, försynt och artig. Enligt husse är hon en enmanshund, men haha! Hon dyrkar mig.

Hoppas husse stannar borta lite till... :love:

Senast ändrad:

20080315385.jpg
[/IMG]

Vad har han gjort? =(

Till TS: Jag har en blandrastik på 3 år, Dobermann/stövare

namnls33.jpg

//Diana

:rofl:
Det ser ut som tiken är värsta bossen och schäfrarna hennes två livvakter typ.

:rofl:
Det ser ut som tiken är värsta bossen och schäfrarna hennes två livvakter typ.

:rofl::rofl:
Och du ska veta att det faktiskt är så också. :angel:
Hon är värsta bitchen mot dem. Större primadonna får man allt leta efter.
Passar det inte damen så får grabbarna veta det. Gamlingen lärde sig första gången att henne bråkar man inte med.
Unghunden däremot, antigen är han bra dum att han aldrig lär sig, eller så spelar han bara korkad-för han bara Måste djävlas med henne om tillfälle ges. Så det slutar med att hon biter honom på benen och tillslut hänger sig i hans läpp:devil:
Såna åthutningar unghunden har fått utav henne har han aldrig någonsin fått av någon annan hund, inte ens den äldsta hanen sätter sig emot henne, Hahaha!
Så det är hårda bud som gäller, hon håller sina killar i korta tyglar.

Men trots det så dyrkar grabbarna sin lilla Prinsessa, men det är bra det-Hon har mattes temperament och låter sig inte hynsas av Någon.:devil:;)

Senast ändrad:

Jag har 3 st chihuahua´s......

kl

Fina, härliga monster-valp!

19233072.jpg
[/url][/IMG]
19161765.jpg
[/url][/IMG]
19097326.jpg
[/url][/IMG]

Knapp.
16228712.jpg

19233215.jpg

19233216.jpg

Han är Chihuahua, tib spaniel och papillon. Kille på 1 år

Okej, har lite blandade känslor för dem, men min ena hund härstammar från en tik som är köpt där, så de kanske blir släkt;)

OK. Någon särskild anledning? Är det folket eller hundarna som du känner så för? Mina släktingar har träffat föräldrarna på båda kullarna o blev jätteförtjusta i dem.

Spelar ju ingen roll eftersom de redan bestämt sig , men om det är något lynnesfell eller dyl i släkten kan ju vara bra att veta.

Här är mina hundar. Det slog just mig att jag måste ta och fota lite nyare bilder:D

Nero, Schäfer hane snart 10 månader.
IMG_2757.jpg

Iko, Schäfer hane 9½år
IMG_1393.jpg

Gobbi, Pekingese tik 8½ år.
fina_gobbi.jpg

Hela gänget - Från vänster; Nero, Gobbi & Iko
IMG_0535.jpg

Din schäferhanne Nero, vart kmr han i från?:P

Har två st Rottweiler. Dock har jag bara gammla bilder på dem.
Hane på 9månader.
och en tik på snart 6år. :)

Här är Chess ca 11veckor.
http://

Fröja.

Som sagt, inte så jätte bra bilder på dem. :P

oj sorry för jääääätte stora bilder:crazy:

Jag har ett gäng sådana här.... antalet varierar...
19236007.jpg

Vi hade även en sån här.... tills för drygt en vecka sen.. men hon har fått somna in nu.. 11 år gammal på bilden...
18824723.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 222
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 953
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 221
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka