Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är bitter
Fast jag är inte lärare utan utbildare. Värdelös i skolämnena.Det var ju även om detta på nyheterna för en tid sedan om att många pensionärer och äldre kommer tillbaka till sina jobb. Sådan brist på lärare så med din erfarenhet borde det absolut gå @tanten ?
Fattar det. Måste du skicka in dem?Gaaaahhhh!!!!
Inte något stressande alls att läkarna inte skickat in intyget utan de är på villovägar. Idag kom läkarintyget som skulle till transpotstyrelsen och nu när jag pratar med transportstyrelsen har de heller inte fått in senaste kompletteringen från ögonläkaren WTF liksom. Det är bara mitt liv och arbetsmöjligheter det handlar om.
Helt jäkla företag att få till det. Satans irriterad nu!
Fast jag är inte lärare utan utbildare. Värdelös i skolämnena.
När flyktingvägen kom blev det många i olika verksamheter för dem.
Nu har det sinat till bara några få.
Vi är många som har min erfarenhet, även med lärarexamen. Vi går tretton på dussinet.
Administration är min andra talang och där anses jag för gammal.
Nej, jag vill verkligen inte jobba med barn eller ungdomar!Om du vill vikariera på grundskolan så skulle de ta in dig omgående. De flesta vikarier har ingen tidigare erfarenhet av skolan och kan inget om skolämnena. Blir du timvikarie kan du jobba heltid, ofta på samma skola till och med. Men, det passar inte alla och är inte något alla vill göra. Jag vill inte jobba inom skolan och får inte göra det heller, enligt min läkare.
Då ska du inte göra det! Det gynnar ingen att vara vikarie när man inte gillar det. Jag är glad att min läkare bestämt att jag inte ska jobba inom skolmiljö längre, och skrivit intyg på det, annars hade nog arbetsförmedlingen insisterat på både vikariat och lärartjänster. Hade även turen att få en förstående handläggare på arbetsförmedligen som omgående tog bort mig från att matchas mot skoljobb.Nej, jag vill verkligen inte jobba med barn eller ungdomar!
Undviket till och med att guida sådana grupper. Jag talar inte språket. Det blir krystat och jag är lite rädd för barn. Barn och ungdomar är jäkligt skrämmande
(sviterna av mobbning i skolan)
Fattar det. Måste du skicka in dem?
Hos mitt landsting sänds de dierkt från vården till transportstyrelsen. Aldrig via mig.
Var iväg och gjorde ögonkontrollen i förrgår, efter att de struntade i den förra gången. När jag kom till kassan ville de inte ha betalt. Undrar om de skrivit att det var ett kompletterande återbesök eller nåt sånt. annars konstar det ca 800? Nåja plånboken tackar.