Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behövre byta en packning och kommer hem med fel, ser att jag borde hinna åka och köpa ny men har dåligt med soppa i bilen så måste tanka. Tekniskt fel! :arghh: Två försök, inser att det kvittar för klockan är för mycket så jag åker hem istället. Får en burk med packningar av grannen för att se om någon passar, pillar dit en men bestämmer mig för att vänta med mer jobb ikväll och istället avslut och ta nya tag i morgon då humöret är på kokpunkten.

Vad gör jag? Jo, jag tar tvål och vrider på vattnet så det rinner ut på golvet! :rage::rage::rage:
Nu har jag tvättar händerna i köket, nu blir det ost och vin istället och nån film på Netflix. :mad:
Förlåt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 264
Senast: Squie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 227
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar