Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ännu mer bitter. Vikarien är tydligen polare med personalchefen. Tack för mig.
Hos oss är det inte ok att någon som känner den sökande sitter med i urvalsprocessen pga jäv.Och sedan säger de att Sverige inte har korruption. Undrar hur utspred vänskapskorruption är?
Och sedan säger de att Sverige inte har korruption. Undrar hur utspred vänskapskorruption är?
Hjälper det att lägga sig och skrika och sparka på golvet tror ni?
Attans...Nej.
Mvh hon som har haft halsont i 4 dagar.
Meh, du glömde det viktigaste.. VAD ÄR DET FÖR KAFFE??Pappa och hans sambo ringde i halv panik över att det kaffe jag gav dem höll på att ta slut. Katastrof!
Det beställdes från en av våra ÅF.ar som också har gårdsbutik. "Det smakar ju som kaffe luktar!" "Det är det godaste kaffe jag druckit!" "Kan man beställa hem det som privatperson? Jag kan bli ÅF i mitt företag annars. Får lägga till det... IT och koffein går ju ändå lite hand i hand."
Nu ska det beställas hem massor.
Jag blir ju lite rädd att sprida det här missbruket nu.. De lät som desperata pundare i jakt på en sil.Meh, du glömde det viktigaste.. VAD ÄR DET FÖR KAFFE??
Ja, gott kaffe är VIKTIGA saker!Jag blir ju lite rädd att sprida det här missbruket nu.. De lät som desperata pundare i jakt på en sil.
Det hette Båtblandning, från Bergstrands kafferosteri.Visa bifogad fil 36132