Min mamma säger ”det finns inga som är så upptagna som pensionärer”.Två svarade inte och en som bara kunde prata lite kort. Verkar vara väldigt upptagna alla så där föll min pensionärsteori
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mamma säger ”det finns inga som är så upptagna som pensionärer”.Två svarade inte och en som bara kunde prata lite kort. Verkar vara väldigt upptagna alla så där föll min pensionärsteori
Din mamma har rätt.Min mamma säger ”det finns inga som är så upptagna som pensionärer”.
Vad innebär det?Jag ska nog göra mig en smörgås nu och sen gå ner en våning och prata med min klienthandläggarkollega. Vi har ett strafftidsbeslut att åtgärda!
Vad innebär det?
Det blir alltid lite kaos i mitt huvud med din spanjor och @GardenAngel s spanjor, ena stunden plockar han svamp, nästa gång vill han ha fleccetäcke.längtar efter mina hästar. Inte hunnit rida på ett par dagar
Inser att Spanjoren behöver få komma in, bli gullad med och få på sig fleecetäcke efter att ha blivit dumpad i hagen och blivit regnad på i flera dagar. ÖVerväger om han ska få sova inne eller inte. Han vill, det vet jag, men ingen av de andra vill det, de är mer normala hästar
Min spanjor är dessutom slående lik Danny DeVito! Det hoppas jag inte spanjoren hos @Angua ärDet blir alltid lite kaos i mitt huvud med din spanjor och @GardenAngel s spanjor, ena stunden plockar han svamp, nästa gång vill han ha fleccetäcke.
Min spanjor är dessutom slående lik Danny DeVito! Det hoppas jag inte spanjoren hos @Angua är