Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit på Erikshjälpen och imponerats av hur mycket man kan få för lite pengar på second hand. Jag vet ju det, rent logiskt, men det är först nu jag börjat åka till dessa affärer. Gör sånna fynd!
Vännen kan inte följa med till stallet då? Kan ju ibland vara upplyftande att göra annat om man mår dåligt.På väg hem från psykologen stannade jag till och shoppade lite nya kläder, behövde det nu inför hösten. Klimatångesten slår alltid till när jag köper kläder så brukar köpa på secondhand, men orkade inte det nu.
Nu sitter jag och har lite ångest inför morgondagen. En vän hörde av sig och ville ses imorgon efter skolan då han inte mår bra, så jag sa såklart att det går bra. Men det betyder att jag måste till stallet innan skolan börjar imorgon, så blir en tidig morgon..
Sant, bra idé.Vännen kan inte följa med till stallet då? Kan ju ibland vara upplyftande att göra annat om man mår dåligt.
Hade varit omöjligt att skilja på henne och en älg utan overallen, vilken hjälte till matte du är ändå!Jag har förnedrat o kränkt min hund idag. Köpte en ny overall som kommer göra henne synlig inför jakthösten,så ingen tror hon är en älg
Kolla den blicken när jag klämde in henne i en för liten overall.Förnedrar o kränkt. (o nu uthängd på Buke) Visa bifogad fil 36082
Ibland känns det som om de tappar kontakten med hjärnan. Det är ett under att tonåringar överlever.Appropa consekvenstank var min yngste var 13 ar nar han var ute med ett par kompisar och beslutade sig for att gora "fadeaways" i basketball. Han stallde sig pa en soptunna och skulle "fade" bakat nar han skot. (jag lovar, han var inte korkad alls egentligen) Han brot bada armarna nar han tog emot sig nar han foll bakat ner pa marken.
Du menar att det inte finns några 27cm älgarHade varit omöjligt att skilja på henne och en älg utan overallen, vilken hjälte till matte du är ändå!
Med tanke på hur vissa jägare skjuter så tror jägarna det i alla fall!Du menar att det inte finns några 27cm älgar
Är ju inte vad jag säger, bara att de kanske inte har en matte som är omhuldande nog att skaffa dem en overall?Du menar att det inte finns några 27cm älgar