Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just studerat morgonrusningen hos kompisen, jag tiggde till mig en sovplats för att slippa åka så mycket och nu har jag stått med en kaffemugg och smörgås och sett när de har kommit iväg allihopa. :) nu jan jag ta det lugnt en timme innan jag ska ut till universitetet! :)

Jag roade mina resenärer med att försöka krångla upp en innerdörr som gått i baklås. Först med våld och när det inte gick lyckades jag tillslut lirka upp den med en väl ihopvikt meny.
Älskar när sånt händer på morgonen när man knappt är vaken 😂

Sovit skit inatt, börjar bli dags att sluta sova med eller utan lakan och öppet fönster och istället ta fram ett sommartäcke, kändes lite kallt. :down:
Ska kravla mig upp och släppa ut hönsen, fixa ett par koppar kaffe och nån macka innan jag tar itu med gräsklippning och röj/renovering. Bara ligga lite till, katterna kom och kröp ner hos mig och jag kan ju inte störa dem. :angel:😴

Men undrar om du inte har för mycket då? Tänker att du ofta skriver att du är trött och att det är mycket på g. Under perioder kan det ju vara så såklart men du verkar ha det så ganska ofta?
Får du tillräckligt med återhämtning?

Nope inte på långa vägar men nu går vi snart in i vinterperioden. Jag blir alltid tröttare på hösten när det börjar bli mörkare. Jobbet går ned massor under vintern. Vår-sommar-höst är vår högperiod. Speciellt nu på hösten. Vilket egentligen är jätteroligt för när jag började här så vart det väldigt lugnt och de var bara 2. Nu är vi 4st som jobbar heltid och en måste alltid vara på plats. Funderar på att ta in ytterligare en.

Sen blir väl Buke lite stället jag gnäller på :D Sorry

Jag planerar min o mammas tvådagarscykeltur samt min springrunda jag ska ta nu när frukosten lagt sig tillrätta i magen.. tror inte vägarbetet längs min vanliga runda är klart :S.

Just kommit från sjukgymnasten. Enligt hen så var jag riktigt rörlig i skulderbladen/Axlarna men eftersom jag själv upplever att det kommit smygande fick jag ett gäng övningar och ska dit om 3v för att se hur det har gått. Ska vi se om jag känner mig lite mindre som en tant :D

Sovit skit inatt, börjar bli dags att sluta sova med eller utan lakan och öppet fönster och istället ta fram ett sommartäcke, kändes lite kallt. :down:
Ska kravla mig upp och släppa ut hönsen, fixa ett par koppar kaffe och nån macka innan jag tar itu med gräsklippning och röj/renovering. Bara ligga lite till, katterna kom och kröp ner hos mig och jag kan ju inte störa dem. :angel:😴
Stängde fönstret igår kväll.
Idag ska jag elda i pannan.

Termometern påstår att jag har 20 grader inomhus. Jag påstår att den ljuger

Stängde fönstret igår kväll.
Idag ska jag elda i pannan.

Termometern påstår att jag har 20 grader inomhus. Jag påstår att den ljuger
Jag har nog runt 20 grader
För varmt för att elda haha
Tänkte vänta en månad minst innan jag sätter igång elementen
Kan ju elda i kaminen vid behov så

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar