Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dig!Mår ingen vidare alls. Från igår eftermiddag har jag inte lyckats äta något. Uppe och spytt flera gånger i natt.
Krya på dig! ❤Dag två med halsont från hell och feber.
Rastat hunden i ösregn och fått iväg sonen till skolan. Nu har jag dragit på mig pyjamasen igen och krypit tillbaka ner i sängen.
Krya på dig! ❤
Haha åhhh rimligt! Vart kan man köpa dessa??
I vissa fall är det mitt eget fel när en ångestattack triggas igång. Den här gången hade jag ätit lite godis och det räckte tydligen.Fast näää så ska du väl inte behöva känna det?
Men undrar om du inte har för mycket då? Tänker att du ofta skriver att du är trött och att det är mycket på g. Under perioder kan det ju vara så såklart men du verkar ha det så ganska ofta?
Får du tillräckligt med återhämtning?
Stängde fönstret igår kväll.Sovit skit inatt, börjar bli dags att sluta sova med eller utan lakan och öppet fönster och istället ta fram ett sommartäcke, kändes lite kallt.
Ska kravla mig upp och släppa ut hönsen, fixa ett par koppar kaffe och nån macka innan jag tar itu med gräsklippning och röj/renovering. Bara ligga lite till, katterna kom och kröp ner hos mig och jag kan ju inte störa dem.
Nej det är inte ditt fel.I vissa fall är det mitt eget fel när en ångestattack triggas igång. Den här gången hade jag ätit lite godis och det räckte tydligen.
Jag har nog runt 20 graderStängde fönstret igår kväll.
Idag ska jag elda i pannan.
Termometern påstår att jag har 20 grader inomhus. Jag påstår att den ljuger