R
Raderad medlem 68338
Jag sitter med en panikångestattack igen och får skylla mig själv.
Fast näää så ska du väl inte behöva känna det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter med en panikångestattack igen och får skylla mig själv.
Funderar på att köpa denna:
Ingår som ni ser dryckeshållare
Satsa på ett gäng sådana här också;
Blir lite lagom motion att jaga runt dem i poolen!
Vad mer har du glömt? Ris a la malta,mandelmusslor med grädde o sylt, nöttoppar, ännu fler lussebullarHerregud. Jag har inte ens tänkt på lussebullar än! HUR KAN JAG HA GLÖMT LUSSEBULLAR?!
Jag vet inte ens vad mandelmusslor och nöttoppar är för något?! och ris a la Malta har jag aldrig ätit.Vad mer har du glömt? Ris a la malta,mandelmusslor med grädde o sylt, nöttoppar, ännu fler lussebullar
Dina föräldrar har lämnat ett stort hål i din allmänna julutbildning,Mandelsmusslor är kanske inte rikstäckande men ris a la malta är.Jag vet inte ens vad mandelmusslor och nöttoppar är för något?! och ris a la Malta har jag aldrig ätit.
För mig är lussekatter, chokladsnittar, drömmar, syltkakor, kolakakor och knäck hela julbaket!
Är inget man behöver sakna heller! Stabbig risgrynsgröt med en massa grädde och konserverade mandariner.Dina föräldrar har lämnat ett stort hål i din allmänna julutbildning,Mandelsmusslor är kanske inte rikstäckande men ris a la malta är.
Jag skippar mandarinerna o skär ner apelsiner istället.Är inget man behöver sakna heller! Stabbig risgrynsgröt med en massa grädde och konserverade mandariner.
Aldrig mandariner (eller apelsiner heller för den delen). Om vi äter ris a la malta så blir det med en frisk saftsås !Är inget man behöver sakna heller! Stabbig risgrynsgröt med en massa grädde och konserverade mandariner.
Är glad att bo i ett land där vi inte kan skaffa kreditkort innan vi är myndigaKollar på Dave Ramsey och har sålt mina fondandelar. Känns bra!