Halva arbetsdagen har gått och jag är så trött.. Allt är bara virrigt och oklart i mitt liv, och jobb, just nu..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Vi behöver folk" sa de när jag frågade.
Det som stör mig är att jag och en till bara får en månad var, trots att vi båda varit här ett tag och vill stanna. Ingen här jobbar deltid (Jo kanske en som jobbar typ 92%) det är mer än heltid för de flesta.
Puh.
Har råd att åka hem idag med
3700 med tandutdragning, vaccination och blodprover
Kan jag leva med
Lagar man tänder på katterRätt saftigt ändå! Varför drar de ut tänder btw? Går det inte laga?
Lagar man tänder på katter
Gå och köp den idag! MAn ska ha snygga kläder man gillar oavsett vikt. Man går ju inte ner i vikt av självförakt, då skulle varenda överviktig person snabbt bli smal.Funderade varför jag inte köpte tröjan jag såg igår.
jag är vist värd kläder som kostar mer än 300:-
Jag har pengarna.
Jag lever inte med galningen längre.
och ingen har sagt att jag förstör kläder för att jag är fet.
Bara att jag är fet.
Så varför köpte jag inte tröjan?
Forl eller tr som det heter nuRätt saftigt ändå! Varför drar de ut tänder btw? Går det inte laga?
Fattar, har ni heltid på kontrakt? Ofta är det ju så att arb givaren inte vill anställa på heltid? Inte ovanligt att man har typ deltid på kontrakt men jobbar mer än heltid "vid behov". Det är väl ett sätt för arbetsgivaren att slippa stå med höga personalkostnader om behovet av arbetskraft plötsligt minskar? Är det ngn som är sjukskriven/tjänstledig som har en anställning?
Fattar om det känns drygt att inte bli anställd om du jobbar så mkt! Samtidigt är du ju rätt "fri" på ett sätt?