Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och äter grekisk yoghurt med äppelmos och försöker få korsdrag. Trots blåsig dag idag är det som att luften just nu står still. Har inte varit inne på länge och det märks då luften är så tung.
Det är nästan att jag funderar på att sova utomhus 🤔

Suttit och försökt fila på ett personligt brev för praktik inom min utbildning, betydligt svårare än jag trott.
Ska snart lägga mig. Inget speciellt planerat imorgon.

Sitter med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska bli åka-till-jobbet. Kommer jag för tidigt är detn risk att det är låst och larmat..
Nu måste jag leta reda på ett par hörlurar. Mina blåtandssnäckor från Apple har så dålig batteritid..

Behöver vakna först kl 8, men vaknade nu. Där var denna sovmorgonen förstörd, ibland önskar jag att jag var en sån som kunde somna om även om jag vaknat en gång innan. Men icke, vaknat är lika med vaken, enligt min hjärna :meh:

Vab igen, önskar jag fick jobba istället... ont i halsen jag också, blä! Skönt med svalare väder iaf, igår var det hemskt!

Daghunden har kommit och hästar och vår hund har fått mat. Äter frukost själv nu. Ska skicka äldsta dottern med bussen idag och ha yngsta hemma för hon är snorig och hes så tycker hon kan slippa dagis en eller två dagar.

Det är tuffa måndagmornar att vara hund...

36006

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar