Lagat punktering på cykeln. Tänkte strax cykla iväg och hämta mitt paket från Hööks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillbaka efter semestern.
299 mail.
Någon har lånat mitt rum och det ser ut som ett bombnedslag.
Min ”parhäst” har sjukskrivits så jag är ensam.
Hej och hå
Ija väntar på veterinären
Visa bifogad fil 36007
NejdåHoppas det inte är något allvarligt och att det går bra!
Men typ (ang lösenordet hade jag gömt en fusklapp ).Hej och välkommen tillbaks typ. Du kom iallaflal ihåg ditt lösenord för det gjorde inte jag. Fick ringa IT -supporten då jag dessutom var helt själv på jobbet
Hoppas dagen blir bra ändå!
Ännu mer upprörd! Vikarien de tagit in har blivit omvandlad till en provanställning. De har dessutom tagit in en vikarie till.
Tack för den liksom...
Det är nog lättare att få bort än riktigt blod så jag tror att golvet klarade sig.Kollar på en deckare. Ngn har blivit mördad och blodet har bildat en pöl på den oljade ekparketten, originalgolv. Det enda jag kan tänka på är att golvet troligen är förstört.
Det är nog lättare att få bort än riktigt blod så jag tror att golvet klarade sig.
Har du frågat dom varför?
Kan det vara så att de behöver vikarier att safea upp med? Vi har tex inga heltidsanställda i butiken, isf skulle vi ha typ två personal på schemat och det blir för skört om en blir sjuk. Folk vill ju inte heller "bara" vara vikarie och sitta på standby och vara flexibel och rycka in typ två ggr per år. Det funkar ju inte för ngn såvida den personen inte är ekonomiskt oberoende och bara jobbar för att vara snäll eller för att det är kul. Så vi behöver ha extrapersonal liggande på schema iaf en, två pass i veckan för att det ska flyta på vid ex sjukdom/semestrar osv,