Vad gör vi? Del XCV

Fick ett långt sms om hur vi brutit överenskommelsen och hur elaka vi är som inte betalar. :grin:
Jag svarar inte. De ringer. Jag svarar inte.

Imorgon ringer jag hgf för rådgivning. Vem har egentligen rätt?
Jag blir arg bara jag läser om hur de beter sig.

Ser ingen anledning till att de skulle ha rätt, en överenskommelse är väl ändå en överenskommelse?, som inte heller går att ändra på för att bara en person vill det.

Jag är trööööött. På människor i största allmänhet. Samt livrädd för att jag kommer resa helt ensam till Göteborg och sova över. Jäkla sambo som inte kan följa med :down:

Jag är trööööött. På människor i största allmänhet. Samt livrädd för att jag kommer resa helt ensam till Göteborg och sova över. Jäkla sambo som inte kan följa med :down:
Resan går säkert superbra och hoppas du får en trevlig vistelse (heter det så?) i Göteborg!

Jag minns första gången jag åkte själv till Göteborg när jag var 6 år (:nailbiting:) min mamma lämnade mig till bussen där vi bodde då och mormor mötte mig vid bussen i Göteborg, av någon anledning tyckte jag resan var superkul :)

Resan går säkert superbra och hoppas du får en trevlig vistelse (heter det så?) i Göteborg!

Jag minns första gången jag åkte själv till Göteborg när jag var 6 år (:nailbiting:) min mamma lämnade mig till bussen där vi bodde då och mormor mötte mig vid bussen i Göteborg, av någon anledning tyckte jag resan var superkul :)

Ja själva resan dit är inte så jobbig, har kört mycket längre sträckor. Men att stanna på vandrarhem och sådär har jag aldrig gjort helt ensam så det blir spännande. Sedan oroar jag mig för allt jag behöver ha med mig in till mydog och hur jag ska få ihop det. Men det går säkert fint!

Oj ja det var inte gammalt! Men skönt att det inte var en traumatisk upplevelse haha :laugh:

Vad är det du är orolig över?

Allt :p. Men värst är nog känslan av att vara helt on my own ifall något händer, med hund dessutom.

8 år sen första dejten med sambon idag (igår, 19e). Vi "firade" det när han kom hem med att gråta i varsitt rum då han plockade ner katträdet :(. Blev så slutgiltigt med kisse på nåt vis nu :(.

Ja själva resan dit är inte så jobbig, har kört mycket längre sträckor. Men att stanna på vandrarhem och sådär har jag aldrig gjort helt ensam så det blir spännande. Sedan oroar jag mig för allt jag behöver ha med mig in till mydog och hur jag ska få ihop det. Men det går säkert fint!

Oj ja det var inte gammalt! Men skönt att det inte var en traumatisk upplevelse haha :laugh:

Allt :p. Men värst är nog känslan av att vara helt on my own ifall något händer, med hund dessutom.
Det låter kul med mydog! Hoppas du får det kul där och synd att din sambo inte kunde följa med, är det ett återkommande event kanske ni kan åka båda två nästa år? :)

Haha nej, det blev nog ingen traumatisk upplevelse med tanke på att jag gjort det ett oräkneligt antal gånger efteråt :p

Det låter kul med mydog! Hoppas du får det kul där och synd att din sambo inte kunde följa med, är det ett återkommande event kanske ni kan åka båda två nästa år? :)

Haha nej, det blev nog ingen traumatisk upplevelse med tanke på att jag gjort det ett oräkneligt antal gånger efteråt :p
Ja förhoppningsvis kan jag tvinga med honom nästa år! :D

Nu är jag allmänt slut och trött och tänker sätta på netflix tills jag somnar :up:

Nar jag var 7 ar akte satte mamma mig pa taget till Vännäs i vaterbotten. Jag hade en sang i en sovvagn och hon bad konduktoren hjalpa mig av nar jag kom till Vannas dar mormor motte. Det var en snall tant i den andra sangen i var kupe och hon hjalpte mig av och sag till att vi hittade mormor. Det var en super haftig resa som jag aldrig glomt. :cool:

Tank pa allt roligt istallet sa ska du se att det ordnar sig. Jag brukar aka sjalv med 2-3 hundar tvars over USA till tavlingar och traningar. Det ar sa super kul och larorikt ... och ar man sjalv traffar man sa manga nya kul manniskor.:D

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 097
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
89 90 91
Svar
1 804
· Visningar
48 887
Senast: MJLee
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈