Vad gör vi? Del XCV

På jobb.

Lyssnar just nu på min kollega som pratar med min hund och frågar vad de ska hitta på. Vad hon vill leka med mm. Hon svarar honom dessutom med lite gnyende :rofl: De är så söta :D

Så skönt att ha med mig fislisan på dagarna och att ha kollegor som är lika glad över att hon är med.

Jobbar och dricker kaffe. Det går trögt att jobba såhär sista veckan innan jul, men jag har en lista på saker som måste göras och det är lättare att ha allt nedskrivet som man sen stryker när det är gjort :) Ska möta maken i stan på lunchen och fixa sista julklapparna också.

Gjorde en no bake blåbärscheescake igår, undrar om man kan leva på att bara äta detta iaf resten av året :D :love: ?

F97B3209-68CF-4B00-997C-9C8C947F1E67.webp

Sitter och äter en underbart god pastasallad. Snart blir det snabbrastning av hundarna och därefter dags att jobba. Dagen började på bästa tänkbara sätt och rundan jag ska köra idag är lätt, så det kan nog bli en riktigt bra dag det här. Dessutom har jag glass i frysen som kan ätas ikväll :d
Åhh, Det påminde mig om att jag också har glass hemma! Mmm

Försöker jobba. Går så där. Så less på att stångas med supporten. Fått vansinniga Goddag yxskaft svar flera gånger nu....

Varit ute med min Kp. Hen bjöd mig på lunch.
Ska snart iväg till Apoteket och hämta ut min nya medicin.
Sedan blir det julbord ikväll, är bjuden av ÅSS

Har insett varför jag blir på så dåligt humör ibland när jag jobbar. Det är när chefen och vicechefen är på plats :cautious: Är de inte där är det mycket roligare att jobba :idea:
undrar vad det beror på :angel:
Kan det vara att de mest fikar, pratar i telefon, pratar med varandra och struntar i de regler alla vi andra ska följa :banghead:

Skulle ha varit på väg till flygplatsen nu för åka till Sverige över jul, men pga idioter som tycker att det är kul att sabba för andra så får jag stanna hemma istället. Förhoppningsvis öppnar flygplatsen snart igen så att jag kan flyga imorgon.

Nu ska jag gå ut och köpa något gott till lunch och öppna en flaska vin.

Skulle ha varit på väg till flygplatsen nu för åka till Sverige över jul, men pga idioter som tycker att det är kul att sabba för andra så får jag stanna hemma istället. Förhoppningsvis öppnar flygplatsen snart igen så att jag kan flyga imorgon.

Nu ska jag gå ut och köpa något gott till lunch och öppna en flaska vin.
Är flygplatsen stängd? Terrorattentat?

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 788
· Visningar
48 312
Senast: Rosett
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka