Vad gör vi? Del XCV

Usch, har börjat känna av alla symptom på utbrändhet jag hade förra året (vilket resulterade i en sjukskrivning).. har försökt pausa så mycket det bara går, hoppas det går vägen.

Har städat hos mina landisar, och letat upp alla småttingar. Runt 30 st denna gång :love:. Blir 3 veckor på tisdag.
Firrarna fick lite godis, denna gång Black worms:d
Ska natta zooet snart. Sedan blir det Ernst och kvällfika

Omg omg omg.

Nu är det ferie. Höll på att få ett stressöverslag där ett tag.

Men, jobbet tar paus nu. Allt som måste göras är gjort, alla papper underskrivna, allt som ska intygas är intygat, alla utvärderingar skrivna. Dessutom är delkurs 1 på min fortbildning på universitetet är godkänd. MashAllah.

Nu ska jag bryta ihop i stillsam ro här hemma.

...och imorn har jag en arbetsintervju kl 09. Spännande! Är det dags att byta jobb eller inte... :idea:

Spara deras sms -radera dem inte! Om du behöver bevis. Skriv ut sms:n så du har se på papper med. Prata inte med dem! Ha allt skriftligt.
De ska inte komma undan med detta för nu är det trakasserier i och med att de drar in dina föräldrar som inte har något med saken att göra!
Och anmäl till polisen imorgon innan det blir helg!

Det är bra att du tar det så men jag blir väldigt frustrerad och nästan arg när du beskriver hur de beter sig. Du har varit sjust och detta är tacken! Som sagt dokumentera ALLT

Ja jag sparar allt. Jag är upprörd jag också, de beter sig så märkligt och jävligt. Hade det varit jag hade jag kollat städet först och hört av mig direkt. Eller struntat i det och städst själv när jag blir bjuden på en halv månadshyra.
Läst igenom några av smsen igen och det är verkligen konstigt...

Nu hörde de av sig. Hotar med att skicka en faktura till mina föräldrar O_o
Jisses... dina föräldrar har absolut noll med det att göra. Det låter enligt som en vanlig replik man sa till kompisarna när man var typ 6 år "jag ska ha den blåa", "nej, den är min", "nej, ge hit den!", "nej!", "då säger jag till din mamma!" typ...

Säger bara som det redan sagts flera gånger, spara allt och radera inget!

Har ätit middag, sovit och druckit två stora(!) glas saft. Nu känner jag mig betydligt mer lugn än vad jag gjorde efter jobbet. Sov så konstigt förra natten, så jag behövde nog lite mer återhämtning.

Och nu börjar det bli dags att fixa i ordning det sista innan det är dags att gå och lägga sig. Med andra ord, jag kommer vara vaken några timmar till :grin: Duscha, mata hundar, gå lite längre promenad med hundar, plocka fram kläder till imorgon osv... Det tar sin lilla tid.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 782
· Visningar
47 942
Senast: Lilla
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka