Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svara inte. Kasta fakturan om den kommerNu hörde de av sig. Hotar med att skicka en faktura till mina föräldrar
Svara inte. Kasta fakturan om den kommer
Det är bra att du tar det så men jag blir väldigt frustrerad och nästan arg när du beskriver hur de beter sig. Du har varit sjust och detta är tacken! Som sagt dokumentera ALLTJa jag började skratta och berättade för mamma och pappa, som skrattar de med Tror det var menat som ett hot.
Det är bra att du tar det så men jag blir väldigt frustrerad och nästan arg när du beskriver hur de beter sig. Du har varit sjust och detta är tacken! Som sagt dokumentera ALLT
Jisses... dina föräldrar har absolut noll med det att göra. Det låter enligt som en vanlig replik man sa till kompisarna när man var typ 6 år "jag ska ha den blåa", "nej, den är min", "nej, ge hit den!", "nej!", "då säger jag till din mamma!" typ...Nu hörde de av sig. Hotar med att skicka en faktura till mina föräldrar
Så sant!Det blir nog jättehärligt!
Risken att ngt händer är väl inte större för att du rent geografiskt är på annan plats. Det finns ju folk att fråga typ överallt om du undrar ngt.
Hoppas du får kul!
heartÖverlevde hemresan men det var knappt... regn på vit vägbana från Edsbyn och söderut. Är dödstrött och känner den där jävla väggen alltför väl.
Överlevde hemresan men det var knappt... regn på vit vägbana från Edsbyn och söderut. Är dödstrött och känner den där jävla väggen alltför väl.