heartÖverlevde hemresan men det var knappt... regn på vit vägbana från Edsbyn och söderut. Är dödstrött och känner den där jävla väggen alltför väl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heartÖverlevde hemresan men det var knappt... regn på vit vägbana från Edsbyn och söderut. Är dödstrött och känner den där jävla väggen alltför väl.
F'låt men....Nu hörde de av sig. Hotar med att skicka en faktura till mina föräldrar
Överlevde hemresan men det var knappt... regn på vit vägbana från Edsbyn och söderut. Är dödstrött och känner den där jävla väggen alltför väl.
Åå iband har man tur. Tog med ett par av mina kollegor till mitt hemliga favorit-koala-ställe och vi fick äran att se denna lilla björn close up
Visa bifogad fil 22847
Jag är nojjig och tänker nog ta en Ipren innan jag lägger mig idag. Alla i mitt rum på jobbet har ju varit/är sjuka förutom jag så det vore ju typiskt min otur om jag blev sjuk till julafton Det vill jag inte!! Inte i år när alla äntligen ska komma samtidigt, det ska ju bli hur mysigt som helst.
Ja helt klart ett speciellt ljudÅåååh!
Vi fick film på två hanar som skrek åt varann ang sina territorier. Vilket jättekonstigt avgrundsmuller från så söta saker.
Tyckte det var så sorgligt med sjukdomarna hos dem. Hoppas de inte försvinner!
Men så gullig och så litenÅå iband har man tur. Tog med ett par av mina kollegor till mitt hemliga favorit-koala-ställe och vi fick äran att se denna lilla björn close up
Visa bifogad fil 22847
Se till att ta ledigt nu INNAN det är för sent !!Överlevde hemresan men det var knappt... regn på vit vägbana från Edsbyn och söderut. Är dödstrött och känner den där jävla väggen alltför väl.
Kram på dig @athena_arabians Är du långledig nu över helgen eller?
Du ska jobba heltid även dessa dagarna över julen? Ingen ledig tid alls? Ät inte risken stor att du blir sjuk/utbränd/går in i väggen om du fortsätter så här? Dina senaste inlägg här har handlat om hur slut du är. Kan du inte ta det på största allvar och försöka vara ledig lite?Tack
Ledig, vad är det? Två sammanställningar att göra, markägare att jaga (ev måste jag studsa till Sthlm vilket normalt hade varit ok men just nu får mig att vilja gråta) och sedan måste jag ta tag i min egen bokföring.
Edit: Jag måste också kolla upp om jag kan få tillstånd för kamera på riggen... don't ask
Känner igen det där när "att göra"-listan är oändlig och det känns som att den aldrig kommer ta slut och säger som @karamelldrottningen , se till att ta ledigt INNAN det är för sent. Jag kan lova att återhämtningen från en utmattning (säger man så?) inte blir roligare ju längre det går, bara jobbigare.Tack
Ledig, vad är det? Två sammanställningar att göra, markägare att jaga (ev måste jag studsa till Sthlm vilket normalt hade varit ok men just nu får mig att vilja gråta) och sedan måste jag ta tag i min egen bokföring.
Edit: Jag måste också kolla upp om jag kan få tillstånd för kamera på riggen... don't ask
Du ska jobba heltid även dessa dagarna över julen? Ingen ledig tid alls? Ät inte risken stor att du blir sjuk/utbränd/går in i väggen om du fortsätter så här? Dina senaste inlägg här har handlat om hur slut du är. Kan du inte ta det på största allvar och försöka vara ledig lite?