Försökte lösa melodikrysset, men de va svårt idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör alla som du säger då Jag lyssnar och går men gör ändån som jag själv vill på mitt jobb ( är vice chef)
Jo, det låter väldigt roligt!Mitt jobb är spännande och roligt... men det är verkligen inte för alla. Dock finns det så mycket olika saker man kan jobba med som geolog, prospektering är bara en del (om än väldigt viktig).
Ska man jobba som jag gör bör man minst ha en liten adrenalinknarkare inom sig iaf...
Jo, det låter väldigt roligt!
Men jag tror tyvärr inte att det skulle passa mig. Dels är jag livrädd för alla sorters maskiner (går långa omvägar bara jag ser ett vägarbete, för maskinerna är ju SÅÅÅ läskiga ), och dels är jag rädd för träd. Jag har någon fixerad idé om att trädet ska hoppa upp från marken och anfalla mig, speciellt om det är många träd nära varandra, vilket ju är själva grejen med skogen... Är dessutom inte så förtjust i adrenalinkickar och när saker sker plötsligt utan förvarning...
Jag tror att jag kan bocka av allt på "varför du inte ska jobba som geolog"-listan
Pausar i packandet. Har så jäkla mycket skit att jag nästan vill gråta, har redan slängt ut tre fulla sopsäckar med kläder men har ändå mängder med saker som jag inte vet var jag ska göra av det. Farsan som kommer över för att åka med hem tror inte på mig när jag säger att jag inte vet hur jag ska få plats med allt, han tror typ att jag har lite kläder, en cykel och några köksprylar..
Riggen får du ha för dig självJag älskar borriggen (när särbon jobbar natt somnar jag ofta till ljudet av hans rigg i örat ). När vi drog igång senaste projektet var det verkligen: "Nu är allt som det ska vara igen". Min absoluta favorittid är när jag går ut till riggen på kvällen ensam, det är mörkt och enda ljuset är pannlampan på hjälmen (och det från riggen givetvis men det kan vara någon km dit). Det är då jag lever
Mitt andra vinterjobb är också adrenalinknarkande (i högsta grad!) och involverar maskiner