Haha tänkte först att gräset var 2 m högt men det föll på sin egen orimlighetBetessläpp idag - 2 meter gräs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha tänkte först att gräset var 2 m högt men det föll på sin egen orimlighetBetessläpp idag - 2 meter gräs
Och det är förmodligen då jag skulle dö av antingen skräck, panik eller ångest (eller en blandning av dem)Jag älskar borriggen (när särbon jobbar natt somnar jag ofta till ljudet av hans rigg i örat ). När vi drog igång senaste projektet var det verkligen: "Nu är allt som det ska vara igen". Min absoluta favorittid är när jag går ut till riggen på kvällen ensam, det är mörkt och enda ljuset är pannlampan på hjälmen (och det från riggen givetvis men det kan vara någon km dit). Det är då jag lever
Mitt andra vinterjobb är också adrenalinknarkande (i högsta grad!) och involverar maskiner
Funderar på att äta chips med dipp till middag. Är det rimligt?
Absolut! om du följer Tranan dieten så ska du ha vin till.Funderar på att äta chips med dipp till middag. Är det rimligt?
Så himla härligt väder ute. Och jag måste sitta inne och jobba. Buhu! Men om jag jobbar undan mycket idag kan jag vara ledig i morgon hoppas jag. Saknar min pålle!
Dessutom hade vi fått myror i badrummet idag. :O
Nu är krig inlett och jag har kört popcorn i mixern och strött ut där de jävlarna verkar vara.
Klart du får! Jag åkte 4 km enkel väg för mina chipsPå tal om chips. Får jag åka en mil enkel väg bara för att köpa vinägerchips? Behöver buljongtärningar också (fast inte idag förstås). Är galet sugen på vinägerchips!
På direkt order från Genarlisimo Tranan så åker du och köper chips!På tal om chips. Får jag åka en mil enkel väg bara för att köpa vinägerchips? Behöver buljongtärningar också (fast inte idag förstås). Är galet sugen på vinägerchips!
På direkt order från Genarlisimo Tranan så åker du och köper chips!
På direkt order från Genarlisimo Tranan så åker du och köper chips!
hur kan de inte vara vegetabilier?Jag köpte chips! Men de var inte veganska..