Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själva chipsen är veganska men det är inte alltid tillverkarna kan garantera att det inte finns spår av animaliska spårämnen beroende på hur de framställts. Helt veganska chips får inte ha något sådant i sig.hur kan de inte vara vegetabilier?
Wolframalpha.comSjälva chipsen är veganska men det är inte alltid tillverkarna kan garantera att det inte finns spår av animaliska spårämnen beroende på hur de framställts. Helt veganska chips får inte ha något sådant i sig.
Kl
Tänkte kolla på vem vet mest som börjar om en stund för att se om jag vet nånting. Vissa gånger är det ovanligt lätt och andra gånger undrar man hur 17 någon kan veta vilkets lands president som levde för femtio år sedan och vad dennes hund hette eller nått
oroa man sig för spårämnen, har det inte gått lite långt då, såvida man inte är allergisk?Själva chipsen är veganska men det är inte alltid tillverkarna kan garantera att det inte finns spår av animaliska spårämnen beroende på hur de framställts. Helt veganska chips får inte ha något sådant i sig.
Kl
Tänkte kolla på vem vet mest som börjar om en stund för att se om jag vet nånting. Vissa gånger är det ovanligt lätt och andra gånger undrar man hur 17 någon kan veta vilkets lands president som levde för femtio år sedan och vad dennes hund hette eller nått
Det var mjölk i.. I salt och vinäger chips! Helt galet..hur kan de inte vara vegetabilier?
Vild gissning att hunden hete Figaro alternativt PysenWolframalpha.com
testade denna term och fick svar.
president of argentina 50 years ago
Enligt mig ja. Enligt många andra andra nej.oroa man sig för spårämnen, har det inte gått lite långt då, såvida man inte är allergisk?
Vad heter chipsen?Det var mjölk i.. I salt och vinäger chips! Helt galet..
men vilken pesident? vilket land?Vild gissning att hunden hete Figaro alternativt Pysen
Estrella salt och vinäger. Innehåller mjölksocker från mjölk. Försöker hålla mig helt veganskt men det är skitsvårt!Vad heter chipsen?
WTF! Mjölk!Det var mjölk i.. I salt och vinäger chips! Helt galet..
Jag förstår det.Estrella salt och vinäger. Innehåller mjölksocker från mjölk. Försöker hålla mig helt veganskt men det är skitsvårt!
Estrella salt och vinäger. Innehåller mjölksocker från mjölk. Försöker hålla mig helt veganskt men det är skitsvårt!
Gör egna.