Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt sr skulle de lämna den svenska marknaden heltVar det inte bara dom i södra sverige?
Enligt sr skulle de lämna den svenska marknaden helt
Allmänt tips:
Försök inte stämma träff för ett grupparbete om ni är 6 personer, varav en ignorerar alla sms, samtal och allt vad det nu heter (har gjort sen kl 13) och där två andra tjabblar om portkod behövs eller ej i lägenhetshus... det är ju relativt irrelevant i sammanhanget, och gör att alla andra som försöker hålla sig till ämnet... tappar bort sig.
(Japp, vi har en grupp där vi skriver, men personen som inte svarar har vi även försökt få tag på på andra sätt utanför den gruppen)
Vi har inte ens haft tillgång till uppgiften 12 timmar, och jag är redan så hiskeligt trött på den. Har lust att bara skita i den...
Sorry för negativitet, är inte på något positivt humör just nu...
Sitter på ett litet hotell i Belgrad. Äter frukost och bara slappar
Ditt jobb låter verkligen så spännande och roligt! Och nu låter det ännu bättre, när du säger att du slipper grupparbeten för att alla ska göra som du sägerGrupparbete är påfund. Jag absolut HATADE det under universitetstiden.
Numera är jag chef (typ) så alla ska göra som jag säger
Ditt jobb låter verkligen så spännande och roligt! Och nu låter det ännu bättre, när du säger att du slipper grupparbeten för att alla ska göra som du säger
Gör alla som du säger då Jag lyssnar och går men gör ändån som jag själv vill på mitt jobb ( är vice chef)Grupparbete är påfund. Jag absolut HATADE det under universitetstiden.
Numera är jag chef (typ) så alla ska göra som jag säger