Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Knaskatt
6895459C-E2D0-410D-A716-2243885810C5.webp

Eller: stelt om man hade en sambo och kom hem och bara:
"Tja jag spontanköpte en vinthund i porslin i naturlig storlek för fem lakan. Tänker att den passar ju till allt här hemma".

Det är min sambo som gör sådant. Vi har någon typ hundskulptur i den storleken pga. samma resonemang från hans sida.

Jag spontanshoppar kameragrejjor, riktiga hundar och garn istället.

Vi har inte gemensam ekonomi. :D

Somnade på soffan när jag kom hem från jobbet. Är så trött, hela tiden.
Vantrivs mer och mer på jobbet, och chefen bryr sig inte.
Är en sk arbetskamrat som mobbar mig, varje dag. Så nu har jag slutat med att stanna kvar efter min arbetsdags slut och äta lunch där. På måndagar är "mobbaren" ledig, då äter jag lunch där, men inte ons-fre
Har sagt till min chef flera gg om hen. Men chefen gör inget

Så satans trött! Hade tänkt göra någon mysig fredagsmiddag. Men pallar icke!
Så nu steker jag köttbullar och kokar pasta. Försöker få det lite mer nice med en massa parmesan iaf. Rasande elegant!

Hoppsan!
Småskrotade runt i trädgården och plockade lite skräp vid avloppet. Plötsligt ser jag en liten svart och vit konstig slang ca 15 cm. Petade försiktigt med en pinne och visst - det var en trött liten huggormsunge.
Jag har aldrig sett en så liten förut. Den var på allvar kritvit och kolsvart! Och som sagt mycket trött och långsam. Annars hade jag nog haft hjärtat i halsgropen. Nu avlägsnade jag mig bara lite försiktigt....

Hoppsan!
Småskrotade runt i trädgården och plockade lite skräp vid avloppet. Plötsligt ser jag en liten svart och vit konstig slang ca 15 cm. Petade försiktigt med en pinne och visst - det var en trött liten huggormsunge.
Jag har aldrig sett en så liten förut. Den var på allvar kritvit och kolsvart! Och som sagt mycket trött och långsam. Annars hade jag nog haft hjärtat i halsgropen. Nu avlägsnade jag mig bara lite försiktigt....

Oj! Brukar dom inte födas i typ augusti-september?

Kollar jurassic park, the lost world.
Nu är vädret fint
Köpte jordgubbar igår som jag tänkte äta idag men är ff mätt efter maten

Precis varit ute och gått en sväng, snart natta bebis och sedan vete fasen.
Velar mellan att titta på serie eller spela Diablo II

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 536
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 598
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 042
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V