Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tråkigt! Men det kommer fler hästar.Nu har jag ingen medryttarhäst längre. Ägaren har hittat en fodervärd till den.
Jag känner mig så slut så jag orkar inte ens leta.Vad tråkigt! Men det kommer fler hästar.
Eller: stelt om man hade en sambo och kom hem och bara:
"Tja jag spontanköpte en vinthund i porslin i naturlig storlek för fem lakan. Tänker att den passar ju till allt här hemma".
Hoppsan!
Småskrotade runt i trädgården och plockade lite skräp vid avloppet. Plötsligt ser jag en liten svart och vit konstig slang ca 15 cm. Petade försiktigt med en pinne och visst - det var en trött liten huggormsunge.
Jag har aldrig sett en så liten förut. Den var på allvar kritvit och kolsvart! Och som sagt mycket trött och långsam. Annars hade jag nog haft hjärtat i halsgropen. Nu avlägsnade jag mig bara lite försiktigt....
Oj! Brukar dom inte födas i typ augusti-september?
Trodde jag också men den var där. Onekligen. Fan vet varför.Oj! Brukar dom inte födas i typ augusti-september?
Hur trött är jag då? Ska helt klart sova strax.De har ett flasklamm nu på ett stall jag stått i. Har för mig att de hade lamm på våren förr med.
Gulligt när en är bästis med hunden som den skedar med och när den fick följa med på födelsedagsmiddag i cafét. ❤
Var det inte bara dom i södra sverige?Dock har coop köpt alla netto-butiker i Sverige. Så snart har vi nog inte några netto-butiker kvar.