Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte beställa från IKEA, men gardinstången var för lång = 599:- i fraktkostnad. Får väl bli en tur upp helgen som kommer. Eller imorgon...

Jag känner för att gråta en skvätt men inget blir bättre av det i alla fall. Jag undrar hur länge jag måste vänta på att få terapi.

Har varit synnerligen effektiv nu ikväll och gått igenom kläder och ska skänka bort två kassar. Sen
Har jag städat ut ett lite mindre förråd som från början var det mer saker på golvet än på de två hyllorna. Nu är det inget på golvet förutom en tvättställning, såndär hopfällbar i rostfritt ni vet. Och så visade det sig att det finns massor av plats kvar där - lite av en överraskning!
Så ska köpa in lite plastlådor med lock. Tycker det är mycket lättare än när saker är löst bara, dessutom KAN det ev finnas möss där så det är bra att allt är förslutet.

Sen har jag städat, dammsugit, dammat, torkat. På alla möjliga och omöjliga ställen. Så man kan säga att om någon journalist skulle ha vägarna förbi och vilja göra ett reportage så är det varsågod för nu ser det och känns riktigt bra :D

Godnatt!

Vaknat och kan inte somna om. Gör misstaget att börja kolla på Buke. Men det är bättre än att bara snurra runt i sängen.

Ok. Jag sköt upp miljöutredningen så mycket att jag inte gjorde den. Jag borde verkligen göra den idag.. Jag tycker ju det är roligt! Det är bara det Att det är ännu roligare att sy :angel:
Jag tror jag sätter mig vid maskinen en stund till.

Städat, bara att torka golvet i sovrummet kvar. Väntar dock på att robotdammsugaren ska ladda klart så den kan gå i sovrummet först.

Dagen går framåt. Jag har lyckats klä på mig och sen har jag också lyckats hitta mina handskar, fast det sistnämnda tog en stund.

Sitter med bebis i knäet och tittar på när dammsugaren städar :D Ska snart gå ut på dagens andra promenad

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 511
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 612
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!