karamelldrottningen
Trådstartare
Snygg! Gillar mönstet i spegeln också!Det BLEV ett köp idag.... Guldpendylen fick en lillebror.....
Visa bifogad fil 28476
Eller förresten det kanske bara är fotografens siluett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygg! Gillar mönstet i spegeln också!Det BLEV ett köp idag.... Guldpendylen fick en lillebror.....
Visa bifogad fil 28476
Bara ett tips,det där är 1500 i böter för lös hund.Har "ny" bil igen Visa bifogad fil 28500
Ja, visst är den SÖT...och jag med ?!Snygg! Gillar mönstet i spegeln också!
Eller förresten det kanske bara är fotografens siluett
Vad är det svarta för något?
Sålänge man inte har en skimmel. Himla opraktisk färgJag som alltid tyckt att fux är den tråkigaste färgen (om de inte varit mörka eller haft ljus man) Typ allt annat är bättre.
Men tja, det påstås att en bra häst har ingen färg.
Det blir nog bättre sen när den kokta kräftalooken ger med sigStör mig på att alla israeler är så snygga. Bra drag och perfekt hår. Fylligt och ofta korkskruvigt liksom. Ser snygga ut utan att anstränga sig. Och slanka och liksom sportigt vältränade. Samtidigt slappt bohemiska. Ens egen fulhet liksom förhöjs.
Det är väldigt ovant för mig. men det är bara jag som ser mig naken.När jag stod på högre dos kortison fick jag blåmärken av precis allt.
Plus att min mage, där jag tar mitt insulin, såg ut som på en dalmatiner.
Jag betraktade det bara som ett estetiskt problem. I mitt fall är det bara jag som ser mig naken så jag brydde mig inte.
Generellt har olika personer olika lätt att få blåmärken. Har du inte fått blåmärken så lätt kanske detta känns väldigt ovant. Det kan vara vardag för nån annan.
Vad är det svarta för något?
var lös just då. Sedan seleBara ett tips,det där är 1500 i böter för lös hund.