Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag stod på högre dos kortison fick jag blåmärken av precis allt.
Plus att min mage, där jag tar mitt insulin, såg ut som på en dalmatiner.

Jag betraktade det bara som ett estetiskt problem. I mitt fall är det bara jag som ser mig naken så jag brydde mig inte.
Generellt har olika personer olika lätt att få blåmärken. Har du inte fått blåmärken så lätt kanske detta känns väldigt ovant. Det kan vara vardag för nån annan.
Det är väldigt ovant för mig. men det är bara jag som ser mig naken.

Idag blir det inte många knop tror jag, det är 21 grader varmt ute! Nog för att jag gillar värme men det här är för plötsligt och så känner jag mig snuvig... O_o

Rakat benen, skurit mig på tre ställen.
Flyttat routern, micron och kaffebryggaren så nu är det bättre plats i köket

Grundmålat vindskivorna på verandan idag och fått upp en ny flagga - det blev så FINT :) !

Sedan har jag skruvat upp en ny blomlåda under ett fönster också - får se vad för kul jag kommer att plantera i den sedan..... Jag ser framför mig något hängande och kanske några pelargoner..... :) ?

Jag hardly lyckats packa :banana: Det tog bara en timma, en stor väska och två mindre som ska med och en stor utrustningslåda som stannar här. Nu äter jag mozzarella och tomatskivor och dricker kylt rött vin medans jag tittar på Archer.

Flyget går vid middagstid i morgon och tydligen kommer det en chaufför och möter mig vid flygplatsen när jag landar. :banana:

:banghead: :banghead: :banghead:
Guess what? Från början var det ett annat hissbolag som skulle renovera hissjäveln. Bolaget som nu renoverat hissen köpte det avtalet av dem på något sätt. Nu "kan" de dock inte skicka någon tekniker som kan ordna hissen, för de har inte fått pappren från första bolaget - påstår de. Vad jag undrar är hur sjutton de ens kunnat börja bygga om hissen om de inte fått alla papper i ordning? GAH!

Vad är det svarta för något?

Svart linguini!

Nu äts detta:

28536

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 504
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 607
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 055
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset