Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du är ful? Jisses, min kroppsångest blir inte bättre av dina inläggStör mig på att alla israeler är så snygga. Bra drag och perfekt hår. Fylligt och ofta korkskruvigt liksom. Ser snygga ut utan att anstränga sig. Och slanka och liksom sportigt vältränade. Samtidigt slappt bohemiska. Ens egen fulhet liksom förhöjs.
I)ngen människa (kvinna...) är väl nöjd med sitt utseende. Inte ens de vackraste av modeller tycker att alla delar är perfekta.Om du är ful? Jisses, min kroppsångest blir inte bättre av dina inlägg
näe, men jag kan ändå inte låta bli att reagera på alla "jag är så fet"-inlägg och detta ovan...I)ngen människa (kvinna...) är väl nöjd med sitt utseende. Inte ens de vackraste av modeller tycker att alla delar är perfekta.
Törnis är bara mänsklig.
Klok och väldigt vacker
Jag som alltid tyckt att fux är den tråkigaste färgen (om de inte varit mörka eller haft ljus man) Typ allt annat är bättre.
Men tja, det påstås att en bra häst har ingen färg.
Den där hästen har också en bläs, samt vita tecken på alla benen i varierande omfattning. Annars finns det ingen variation alls på färgen utan det är samma från topp till tå.Jag verkar ju köpa häst uteslutande på färg om man ser till mina i övrigt totalt olika hästar. Men fux, vita tecken och ljus man och svans har de.
Jag tycker väl minst om skimmel både estetiskt och än mer praktiskt. Skitiga lättare och de där jäkla vita håren sabbar allt.
Men alla gillar vi väl olika. Tur det!
Hoppas det var en mysig ridtur!
näe, men jag kan ändå inte låta bli att reagera på alla "jag är så fet"-inlägg och detta ovan...