Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt slut efter att ha varit social i fyra timmar. Somnade på soffan och har nu förflyttat mig till min faktiska sovplats. Lär alldeles strax somna om, zzz.....

Sista dagen jobb innan 2 dagar ledigt!
Bestämde mig igår för att lägga mig tidigt, kl 22. Somnade direkt. Vaknade 06.40 utan alarm för det hade jag glömt ställa. Huuhhh

Dags att åka till jobbet snart, börjar 07.30

Jag som alltid tyckt att fux är den tråkigaste färgen :o (om de inte varit mörka eller haft ljus man) Typ allt annat är bättre.

Men tja, det påstås att en bra häst har ingen färg.

Jag verkar ju köpa häst uteslutande på färg om man ser till mina i övrigt totalt olika hästar. Men fux, vita tecken och ljus man och svans har de. 😂
Jag tycker väl minst om skimmel både estetiskt och än mer praktiskt. Skitiga lättare och de där jäkla vita håren sabbar allt.

Men alla gillar vi väl olika. Tur det!
Hoppas det var en mysig ridtur!

Jag ar hemma igen. RVn star utanfor och vantar pa att bli "upp packad" :cautious: och har sitter jag med en kopp kaffe ... och nu har det gatt flera timmar och RV AR uppackad. Jag tror att allt som ska in i huset ar inne nu. Allt ar inte uppackat annu ... men det mesta. Jag har atit middag och sitter nu med ett stort glas vin. Stort. :crazy: Det har jag fortjanat! :D

I morgon kanske jag stadar ordentligt dar jag "stoppar in" allt jag haft med mig ... precis som jag tankt.😶 Eller ocksa hittar jag pa nagot roligare att gora och stadar "en regnig dag" i en avlagsen framtid. :grin:

Jag borde skriva klart min miljöutredning, men jag prokrastinerar med kattgos, kaffedrickande och bukesurf.
Det är inte det att det är tråkigt eller svårt, det är bara lite bökigt.. Dessutom har jag ett syprojekt som är bra mycket mer lockande att göra färdigt.
SKÄRPNING! Skriv klart rapporten nu och skicka in den :rage:

Jag verkar ju köpa häst uteslutande på färg om man ser till mina i övrigt totalt olika hästar. Men fux, vita tecken och ljus man och svans har de. 😂
Jag tycker väl minst om skimmel både estetiskt och än mer praktiskt. Skitiga lättare och de där jäkla vita håren sabbar allt.

Men alla gillar vi väl olika. Tur det!
Hoppas det var en mysig ridtur!
Den där hästen har också en bläs, samt vita tecken på alla benen i varierande omfattning. Annars finns det ingen variation alls på färgen utan det är samma från topp till tå.

Skimmel är fint, men jag håller med om att det är svårt att hålla dem rena.

näe, men jag kan ändå inte låta bli att reagera på alla "jag är så fet"-inlägg och detta ovan...

När smala människor påstår sig vara feta så får man tänka att de har missat att det finns en hel del variationer av kroppsform och hull mellan smal och fet och förmodligen lider av en väldigt skev kroppsuppfattning i allmänhet.

Personligen tycker jag det blir lite löjligt när friska, smala människor påstår sig vara feta.

Googlade precis på företaget som bytt hissen här. Alltså. Det var verkligen bottenbetyg från samtliga. På google har 11 pers skrivit recension. 9 av dem har gett lägsta betyg och skrivit att hissarna aldrig fungerat så uselt som efter att företaget varit på plats. Två personer har dock gett högsta betyg - varav en har samma namn som ordföranden i företagets styrelse :meh: Någon facebooksida finns inte, men på andra ställen med recensioner ser det likadant ut.

KUL.

(och nej, hissjäveln fungerar fortfarande inte, trots att den skulle komma igång igen igår kväll).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 538
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 575
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 720
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar