Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skuttade nyss ut och fotade månen

57319746_2756686874348761_869107785059532800_n.jpg

Har sagt i flera år att jag måste ha ett nytt objektiv, men inte kommit mig för att shoppa något sådant tyvärr och det är ju lite trist såna här gånger :down:

Och sa akte son och sonhustru som bor kvar i Florida for att aka hem igen. Det har varit en fantastisk vecka med alla soner ... Hela familjen samlad ar inte ofta numera och vi har haft helt underbart trevligt, men jag sorjer att de akt. 😥

Naja, det ar val dags att jobba lite mer sa vi kan ta en trip till Florida snart. Jag saknar dem redan.

Tuff natt. Vaknade av att något pep. Försökte ignorera ljudet men det var ju kört. Masade mig ur sängen för att hitta orsaken. Brandvarnaren. Tog ur batteriet och tillbaka till sängen. En timme senare händer samma sak. Suck. Och sen efter ytterligare en timme piper den 3:e brandvarnaren. Idag får jag köpa nya batterier.

Varför ska alltid sånt här hända när man sover?

Sitter och skriver en miljöutredning. Skitsvårt att skriva på årsbasis när man bara bott i huset två månader och inte har en aning om årsförbrukning mm. Jag höftar!

Vi hittade 9 av de 12 stationerna igår och hade en sådan fantastiskt trevlig dag :love: Vi hyrde mountainbikes och cyklade runt till alla platser. Vädret var superbra tills på eftermiddagen då det började regna men det var faktist helt ok fortfarande.

Öppen fråga till ni som tar injektioner,
Jag har börjat ta injektioner av en medicin dagligen, och jag har inte mått så bra på evigheter!
Men jag får ilskna blåmärken där jag injicerar och får blåmärken över allt lätt. De står att man ska få blåmärken lätt av medicinen men varje gång och vid minsta stöt?
har någon annan samma upplevelse?

Men du måste väl kunna ringa/smsa och fråga.... :confused: ?
Jag har gjort det nu och fick svar för en stund sedan. Så jag ska vara där om en timme. Men det är lite drygt att hon säger att hon ska höra av sig och sen är det ändå jag som får fråga hur hon tänkt sig och ibland får jag inte svar förrän långt senare. Så jag får svårt att planera när jag inte vet när jag ska vara i stallet förrän bara en kort stund innan.

Strax väntar en "jätteloppis" några mil härifrån..... Hoppas att det blir lika kul som det låter :D !

Som vanligt behöver jag väl egentligen ingenting, men det är kul att bara vandra runt och titta på gamla ting.... :)
Haha jag undrar hur det ser ut hemma hos dig med tanke på alla dina loppisbesök :laugh:

Men ja annars. Gillar SVTs program när de ska gissa värdet. Du borde vara med i det

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
33 391
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 607
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 054
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Autistisk bror