Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte textat
Förlåt!Det är inte textat
/gravt hörselskadad
Melodifestivalens logotypJag behöver pysselhjälp! Vad kan jag trycka på en tröja till en 7-åring som älskar melodifestival, glitter och glamour? Jag har helt tomt på idéer! Har hittat den perfekta vinylen (regnbågsfärgat glitter) men motiv? Det står helt still.. Han gillar att dansa också.
Så svårt! Det är lättare med de mindre barnen. Dels känner jag dem bättre, dels är de nöjda bara det är rosa eller traktorer. Den äldsta är svår..
Jag behöver pysselhjälp! Vad kan jag trycka på en tröja till en 7-åring som älskar melodifestival, glitter och glamour? Jag har helt tomt på idéer! Har hittat den perfekta vinylen (regnbågsfärgat glitter) men motiv? Det står helt still.. Han gillar att dansa också.
Så svårt! Det är lättare med de mindre barnen. Dels känner jag dem bättre, dels är de nöjda bara det är rosa eller traktorer. Den äldsta är svår..
Melodifestivalens logotyp
Vad gillar han för dans? Det som ploppar upp i mitt huvud är någon stiliserad dansare.
Nej, det tror jag inte att man får?Jaa, det förstås. Får man trycka den hur som helst?
Till en person för privat bruk spelar det säkert ingen roll, vem skulle ens veta om det? Det är skillnad om du trycker flera och säljer.Jaa, det förstås. Får man trycka den hur som helst?
Ingen aning