Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tornblommaFanstastiskt väder ute, tack till "någon" som sett till att vädret är perfekt när jag har en välbehövlig mini-semester över påsken
Efter att ha läst lite mer, så låter det lite väl läskigt (haft en nära släkting med bröstcancer och så) och det lät lite lättvindigt av BM att rekommendera bara sådär efter att ha läst bipacksedeln. Brukar köra med Multigyn, men det var intressant det du skrev om en annan kur för att underhållet ska funka. Tack!Har du inte behov av östrogen skulle jag skippa dem. Det som fungerat bäst för mig är Premeno duo, man gör först en kur och sedan lite nu och då för att hålla igång det hela. Repadina är samma sak men vansinnigt mycket dyrare (Premeno finns i Sverige nu också men jag köper från Tyskland, det är billigare). Multigyn Liquigel eller Actigel funkar också för underhåll men det behövs en "kur" av de andra för att det ska funka.
Edit: Eftersom jag är en klimakteriekossa också kör jag med östrogen ibland men ja... behövde jag inte skulle jag inte göra det
Efter att ha läst lite mer, så låter det lite väl läskigt (haft en nära släkting med bröstcancer och så) och det lät lite lättvindigt av BM att rekommendera bara sådär efter att ha läst bipacksedeln. Brukar köra med Multigyn, men det var intressant det du skrev om en annan kur för att underhållet ska funka. Tack!
Och ägg Det ÄR faktiskt en rätt märklig traditionJag har satt fast lite fjädrar i björkris. Det kändes som en rätt märklig grej att göra. Varför liksom? Vad är poängen?
Visa bifogad fil 28368
Fast där finns det en rimlig förklaring i alla fall. Hönsen värper normalt sett inte på vintern om man inte driver dem med belysning. Så lagom till påsk har de väl kommit igång igen så då har det nog varit frossa förr, och det har levt kvar även om vi numera kan äta ägg året runt.Och ägg Det ÄR faktiskt en rätt märklig tradition
Och ägg Det ÄR faktiskt en rätt märklig tradition