Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började dagen med en nedkissad bebis och nedkissad säng, en redig bebisspya över mig och en nedspydd säng när ena sonen spydde ner sin. Jippie..
Nu har jag en bebis på dåligt humör och en son som inte vill äta frukost. Hoppas resten av dagen blir bättre

Har rastat hundar, matat hundar, torkat köksgolvet och släppt ut dem i hundgården en stund, medan jag i godan ro sippar te och beställde hem 60 m 1,50 m nät inför årets lilla projekt här på gården -inhägnad rastgård på 260 m² till nämnda hundar.

Hör precis Avicii - Hey Brother och som alltid när jag hör Avicii blir jag så otroligt gråtmild. Jag förstår inte hur jag kan ha tagit just hans bortgång så hårt, var inget jättefan eller så men det är nog att det var så fruktansvärt tragiskt :(

Jaa, det förstås. Får man trycka den hur som helst?
Som några redan sagt borde det inte vara några problem om du gör det med en tröja för att ge bort i present. Men om du inte vill kopiera en rätt av skulle du ju kunna inspireras av melodifestivalens logga men göra den lite annorlunda, typ lägga till något så att det inte blir exakt likadant :)

Som några redan sagt borde det inte vara några problem om du gör det med en tröja för att ge bort i present. Men om du inte vill kopiera en rätt av skulle du ju kunna inspireras av melodifestivalens logga men göra den lite annorlunda, typ lägga till något så att det inte blir exakt likadant :)

Jag är så otrolig okreativ när det kommer till sånt :angel: Får klura lite till tror jag. Men mellologgan i glitter skulle nog gå hem.

Jag är på så gruvligt dåligt humör (fortfarande). Egentligen skulle jag behöva äta också men orkar inte laga mat. Och så om jag nu ändå ska till Örebro med biljäveln så får jag nog ta ridkläderna med mig. Det är sagt att jag ska rida idag, men jag vet inte vilken tid och jag tänker inte sitta och åka två gånger. Så om inte ridningen synkar med hemfärd från Örebro så blir det inget. Men mina chaps gick sönder sist så jag fick rota fram ett par ridstövlar som sitter illa. Egentligen orkar jag ingenting idag, men kan inte bara slösa bort en dag på ingenting.

Stör mig på att alla israeler är så snygga. Bra drag och perfekt hår. Fylligt och ofta korkskruvigt liksom. Ser snygga ut utan att anstränga sig. Och slanka och liksom sportigt vältränade. Samtidigt slappt bohemiska. Ens egen fulhet liksom förhöjs.

Somnade i soffan och har blivit slagen i huvudet av Hund som hade tråkigt och kissade kl 13 så det var tusan jävlar dags att tömma blåsan igen. Släppte ut Hund och har lovat bot och bättring. Promenad i skogen i det vackra vädret. :heart

Solnedgång från hotellets takterrass!

28416

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
33 382
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 607
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 054
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar