Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du inte använder samma färger utan bara mönstret?Jaa, det förstås. Får man trycka den hur som helst?
Så som jag har förstått det blir det inte piratkopiering för ens du säljer produkten. Du kan tex använda nikes logga så länge du inte säljer plagget.Jaa, det förstås. Får man trycka den hur som helst?
Som några redan sagt borde det inte vara några problem om du gör det med en tröja för att ge bort i present. Men om du inte vill kopiera en rätt av skulle du ju kunna inspireras av melodifestivalens logga men göra den lite annorlunda, typ lägga till något så att det inte blir exakt likadantJaa, det förstås. Får man trycka den hur som helst?
Som några redan sagt borde det inte vara några problem om du gör det med en tröja för att ge bort i present. Men om du inte vill kopiera en rätt av skulle du ju kunna inspireras av melodifestivalens logga men göra den lite annorlunda, typ lägga till något så att det inte blir exakt likadant
Bara lägg till stjärnor eller så runt omkring.Jag är så otrolig okreativ när det kommer till sånt Får klura lite till tror jag. Men mellologgan i glitter skulle nog gå hem.
Kreativ fm Själv har jag tagit mig ur sängen och serverat barn, vovvar och mig själv frukost...Dammsugat, diskat, stekt pannkakor och städat till kaninerna. Är på väg till stallet nu där hagar ska mockas och en hage ska få en extra tråd.
Ingen fara, jag är rätt van Det är rätt synd eftersom Youtube har en automatisk textning som visserligen inte funkar 100% men är ett bra stöd, jag tror att det ska funka på svenska också. Men de som lägger upp videon behöver slå på denFörlåt!
Du är bara modern med dessa genderroles!När man säger ngt om att ”ja, men hon är verkligen inte lik sin pappa.. eller mamman för den delen” och sambon svarar: ”Ja, men han var väl tillsammans med den där andra tjejen en sväng..”
Som om då pappan fött barnet..
Ridå!