Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å fy! Är allergisk mot den låten. Du har mina fullaste sympatier.Sitter och lyssnar på Gotye - Somebody that I used to know. Har nynnat på den hela jäkla morgonen, så nu lyssnar jag i hopp om att få bort den från hjärnan
Jag kanske mest tittar.....Haha jag undrar hur det ser ut hemma hos dig med tanke på alla dina loppisbesök
Men ja annars. Gillar SVTs program när de ska gissa värdet. Du borde vara med i det
När jag stod på högre dos kortison fick jag blåmärken av precis allt.Öppen fråga till ni som tar injektioner,
Jag har börjat ta injektioner av en medicin dagligen, och jag har inte mått så bra på evigheter!
Men jag får ilskna blåmärken där jag injicerar och får blåmärken över allt lätt. De står att man ska få blåmärken lätt av medicinen men varje gång och vid minsta stöt?
har någon annan samma upplevelse?
Jag var och red en tur idag igen.
Visa bifogad fil 28485
Sen slösade jag bort tid genom att åka till Örebro och byta däck.
Jag som alltid tyckt att fux är den tråkigaste färgen (om de inte varit mörka eller haft ljus man) Typ allt annat är bättre.Bästa hästfärgen! Fux deluxe!