Han var inte svårövertaladOm du lyckas utan tung psykofarmaka så tror jag inte att han är riktigt frisk...
Vi åker så fort jag kommit hem från stallet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han var inte svårövertaladOm du lyckas utan tung psykofarmaka så tror jag inte att han är riktigt frisk...
Det kan vara lite väl mycket folk där idag, tänker jag........Stallet klart, på väg hem. Undrar om jag kan övertyga min man om att IKEA är en bra idé idag...
Det kvittar oss Vi ska äta (ej vid lunch- eller middagstid) och handla det vi behöver bara. En superlång gardinstång som skulle kosta 599:- att få hemskickad...Det kan vara lite väl mycket folk där idag, tänker jag........
Famous last words...handla det vi behöver bara.
Hahaha! Sant!Famous last words...
+1 på denJag hade en hel lista med grejor som jag tänkte beta av idag. Gamla surdegar och korta fixar om vartannat, inklusive byta till sommarhjul på några bilar. Men hamnade bara trekvartsapatisk i soffan med dörrar och fönster öppna och lyssnar på bofinkar och koltrastar utanför, och tittar på betande kor. Inte helt fel iofs.
Medan vissa sliter med trädgårdsarbete så pågår det här samtidigt på verandan.....
Visa bifogad fil 28576
Det blev inte lättare av att grannarna bjöd på öl och grillunch. Eller jo, litet lättare blev det.Jag hade en hel lista med grejor som jag tänkte beta av idag.
Oj, det tänkte jag inte ens på själv, men det gör det ju....Så gölligt att ljuset bildar små hjärtan över den gölliga missen också! ,