Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade en hel lista med grejor som jag tänkte beta av idag. Gamla surdegar och korta fixar om vartannat, inklusive byta till sommarhjul på några bilar. Men hamnade bara trekvartsapatisk i soffan med dörrar och fönster öppna och lyssnar på bofinkar och koltrastar utanför, och tittar på betande kor. Inte helt fel iofs.

Jag hade en hel lista med grejor som jag tänkte beta av idag. Gamla surdegar och korta fixar om vartannat, inklusive byta till sommarhjul på några bilar. Men hamnade bara trekvartsapatisk i soffan med dörrar och fönster öppna och lyssnar på bofinkar och koltrastar utanför, och tittar på betande kor. Inte helt fel iofs.
+1 på den 🙄

Medan vissa sliter med trädgårdsarbete så pågår det här samtidigt på verandan.....😏😊
20190422_140213.webp

Hoppas att en gryta på falukorv, purjolök, blomkål, krossade tomater, grädde + diverse kryddor (bl.a. curry) blir gott....för det är det som just nu står och puttrar på spisen här hos mig :) .

Jag har varit och lastat en kärra hästskit och sedan kört hem det. Tyvärr kunde jag inte backa ända in med kärran dit den skulle då det är för trångt, så jag får ta skottkärran och köra dyngan med den sista biten.

Men innan jag gör det så måste jag äta. Jag är svinhungrig.

Sitter och vantar pa att Maken ska komma hem sa jag kan kora bort husbussen.
Jag nyser sa huset skakar av alla pollen ... det ar kallt ute, men inte tillrackligt for att ta pa en jacka. Kanske jag bara kanner mig grinig i storsta allmanhet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 529
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 616
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar