Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har slappat idag, blev riktigt varmt om än inte riktigt på samma nivå som tidigare. Imorgon ska jag fixa matlådor och ställa iordning så det bara är att klä på sig och gå direkt till jobbet på måndag. Från nya lägenheten är det perfekt väg till jobbet, 15 min promenad på fin gångväg genom en liten skog :love:
 
Just bäddat ner oss efter mysig grillkväll med gäster. Lille valp har fått ny lekkamrat hon bara älskade. Han skulle absolut ta emot och kasta leksakerna och hon skulle vara så nära honom som det gick då jag for runt. Så gulligt! 😍
Så underbar att sitta ute såna här sommarkvällar!❤️
 
Gick omkring med ett belåtet flin på läpparna hela dagen igår efter min galna arbetsinsats med hmmm...skitgörat. (Kan hända att jag skröt lite grann inför min omgivning också.) Hade även funderingar på vad jag ska ta tag i här näst, skrapa och måla fönster verkade som ett rimligt alternativ. Idag vaknade jag upp till mitt vanliga jag, och skrapa fönster!? Skulle inte tro det. Skönt, då är det inget större fel på mig. 😅
 
Dricker kaffe, och precis skickat in prov 4 i sommarkursen. La mig vid 20 igår och vaknade vid kl 5, men endast 2 toalettbesök så jag är pigg :D Ska snart ge mina barn frukost och bege oss till grannkommunens ena lekplats, det är önskemål från mellansonen då han var där med skolan på utflykt tidigare i somras.
 
Idag sov barnet ända till 06:20 😁

Katterna är missnöjda med mattilldelningen från nya maskinen. Har ökad på mängden lite grann, får se om det räcker.

Idag ska barnet iväg med sin pappa och träffa släkten. Jag tänkte förbereda lite inför golvbytet = flytta saker till områden som inte ska få nytt golv i år. Om det blir något nytt golv alls.
 
Segstartad idag. Njuter just nu av frukost och lite läsning på bron.

20210718_082436.webp
 
Vaknade för en halvtimme sen och har nyss gått upp. Fattar inte varför jag alltid har så ont i fötterna när jag ska börja gå med dem på morgonen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 400
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 982
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 425
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp