Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första gången jag blev lätt biten av svärfars ena hund. (Brukar kunna smånafsa sambon) Hundtänder är vassa....😆. Byxorna gick åt lite men ser inte ut som att det gick hål iaf. Lite lätt överrumplad 🙃. Har tagit ett skönt dopp i en för mig ny sjö, så skönt 😍.
 
I sedvanlig ”ordning” typ 30 grader. För varmt att måla. Har dragit för allt som går att dra för och ligger i schäslongen och dricker iskall cola light. Ska om ett par timmar knata över till några kompisar ett par hus bort och spendera kvällen på deras takbalkong
 
Händelserik kväll. Katterna var ute på innergården och började låta som mistlurar så jag fick jaga Megara och bar in en vilt sprattlande katt. Bosse vägrar komma in.

Sitter och äter min pad thai i lugn och ro när Megara trillar ner i toan :meh: som tur var bara med frambenen och den var ren och spolad. Bestämde mig ändå för att skölja av henne. Som tur är så har syster duschkabin så jag stängde in oss. Det gick ungefär som väntat :meh: upptäcker när vi duschat klart att pad thai ligger på golvet. Skopar upp och slänger. Försöker torka och muta katt med Dreamies. Går som väntat :turd:

Bosse kommer in genom dörren (han får vara i trapphuset) och överfölls av en rasande furie. Så kutade upp igen för trappan och vägrar komma in. Megara har jag tappat bort så kan inte stänga in henne i köket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 400
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 982
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 422
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp