Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@LadyCovergirl Kan du sticka in huvudet hos grannen och kolla att dom o vovven mår bra,har inte hört något på ett tag.
Okej, nu får jag inte ihop geografin…?Det kan jag absolut fixa
Okej, nu får jag inte ihop geografin…?
AhaaaaMina föräldrars grannar har en hund som tidigare bodde hos @dobbis
Vad roligt att ni är där! Det är i mina trakter men jag har inte varit där än (nyinflyttad). Tänkte passa in deras afternoon tea som ska vara fantastiskt till hösten.De är ett jätte fint ställe. Södertuna slott De har abonnerat hela helgen Ligger liksom lite lagom avsides och lugnt och skönt. Helt enkelt perfekt för att hålla bröllop osv, vet att de besökte flera olika ställen innan de bestämde sig för just de här De ville att gästerna ska kunna välja på olika aktiviteter under dagen medan de gör sig i ordning för vigsel i eftermiddag/kväll. Så man kan bada, spela tennis osv för dem som orkar de idag
Och jag tyckte de var lite extra roligt att de gjort om de gamla stallet till festlokal. All inredning är kvar som de såg ut från början men i spiltorna har man ställt bord och bänkar. Och boxarna har man gjort om till en bar och den andra till en scen Jag gillar ju de historiska.
Själv tänkte jag ligga i skuggan på mitt rum och läsa en bok nu för att orka med kvällen