Jag har nastan druckit upp min forsta mugg morgon kaffe ... I dag ska jag vara pa plats pa jobbet klockan 7am for att vara ansvarig for en "rummage sale" (en massa manniskor som kommer tillsammans for en typ "garage sale") sedan hoppas vi fa manga kunder som ocksa ser vart rekrytering bas och nagra som kan tanka sig att skriva upp sig pa en mycket lockande tim lon och generos bonus.
Det ar for tidigt! Men det lar inte bli sa himla varmt i dag i alla fall, enligt prognosen gar inte temperaturen over 30*C sa chefen som ska sitta i en "dunk tank" (en platta som nagon sitter pa over en liten vatten tank dar man kastar en boll mot en mycket liten maltavla och nar man traffar viker sig plattan och personen ramlar ner i vattnet) surrade om varmare vatten i gar nar jag var upp till jobbet.
Och nu ar det dags att ge sig!
Det ar for tidigt! Men det lar inte bli sa himla varmt i dag i alla fall, enligt prognosen gar inte temperaturen over 30*C sa chefen som ska sitta i en "dunk tank" (en platta som nagon sitter pa over en liten vatten tank dar man kastar en boll mot en mycket liten maltavla och nar man traffar viker sig plattan och personen ramlar ner i vattnet) surrade om varmare vatten i gar nar jag var upp till jobbet.
Och nu ar det dags att ge sig!