Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha på väg uppåt i landet hör jag .Jag körde till Jönköping där vi bytte chaufför. Nu sitter jag i passagerarsätet och har hojtat svaren i Ring så spelar vi
Snart framme vid Vadstena slott där vi ska gå på guidad tur
Aha på väg uppåt i landet hör jag .
Aha, jo förstod att ni är på väg hitåt till dina föräldrar . Vad mysigt för henne . Jag har många minnen från resor med husvagn uppåt i landet med mormor och morfar när jag var runt din dotters ålder .Alldeles korrekt Jag och 27-åringen åker söderut igen på tisdag men unga fröken ska fortsätta norrut på Svea- och Norrlandstour med sin mormor och morfar
Fördopp, huvuddopp och efterdopp.Jag funderar på om jag ska gå ner och ta ett morgondopp eller invänta mitt besök till det så kallade huvuddoppet
De är ett jätte fint ställe. Södertuna slott De har abonnerat hela helgen Ligger liksom lite lagom avsides och lugnt och skönt. Helt enkelt perfekt för att hålla bröllop osv, vet att de besökte flera olika ställen innan de bestämde sig för just de här De ville att gästerna ska kunna välja på olika aktiviteter under dagen medan de gör sig i ordning för vigsel i eftermiddag/kväll. Så man kan bada, spela tennis osv för dem som orkar de idagOoh, låter så lyxigt! Ta lite foton jag har länge velat besöka och sova på ett sånt ställe någon natt, så jag undrar om det är värt det?
Fördoppet är avklarat och snart kommer mitt sällskap inför huvuddoppetFördopp, huvuddopp och efterdopp.