Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte mäklaren bara ringa :arghh: Jag är alldeles för nervös nu för att ringa själv.
Är så nervös att jag inte kan äta och har suttit och tittat på min telefonlapp (där det står vad jag ska säga så jag inte får tunghäfta) hela lunchen. Telefonen ligger brevid och jag får nervösa sammanbrott så fort den låter.

Att det är något högt ljud i lägenheten, som låter hur skumt som helst, och helt 100% kommer inifrån lägenheten, och katten reagerar på (verkar som ljudet kommer från badrummet) hjälper inte. Kan inte undersöka ljudet nu för mäklaren kanske ringer snart. GAH!
 
Åh, vad spännande, lycka till!
Tack! Det är ju en stor fördel med att kunna hyra ut och amortera mer alt spara i månaden. Man får inte ta med det i lånekalkylen tror jag men budgeten klarar utan det också. Men kan ju vara bra att påpeka för bankerna att det finns hyresgäst där sedan innan som kan bo kvar så det är liksom inte lika stor risk att det skulle vara något inkomstbortfall.

Det sjuka var att sambon öppnade ett förråd på visningen och där stod ett sex-pack med hans favoritöl. Som om det var ödet 😂
 
Tack! Det är ju en stor fördel med att kunna hyra ut och amortera mer alt spara i månaden. Man får inte ta med det i lånekalkylen tror jag men budgeten klarar utan det också. Men kan ju vara bra att påpeka för bankerna att det finns hyresgäst där sedan innan som kan bo kvar så det är liksom inte lika stor risk att det skulle vara något inkomstbortfall.

Det sjuka var att sambon öppnade ett förråd på visningen och där stod ett sex-pack med hans favoritöl. Som om det var ödet 😂

Det låter ju toppenbra!

Åh 💕. Jag gillar tecken!
 
Skriver ett långt mail till min chef om varför han bör bekosta dyra utbildningar till mig :angel:
För extra tyngd kan vi ju göra en namninsamling här med alla som håller med?

Typ:

Jag anser att @Voeux kommer att göra ett ännu bättre jobb om hon får gå önskade utbildningar på din bekostnad
@Zinfernia
@Bison
@athena_arabians


och alla andra som också håller med :D Bara att länka inlägget i mailet @Voeux! :laugh:
 
Mäklaren har ringt, jag har bytt taktik och lagt ett avskäckande bud, blivit överbudad en gång med en skitsumma (5000? hallå? Släpp det, Budgivare 2. Det är faktiskt MIN lägenhet! MIN!)
... och jag budade över budgivare 2 med ännu ett skräckbud.

Nu sitter jag här, nervös som jag vet inte vad. Magen dansar alla danser i världen samtidigt. Håll tummarna :nailbiting:
 
Skriver ett långt mail till min chef om varför han bör bekosta dyra utbildningar till mig :angel:

Nu har jag skickat! Önska mig lycka till :D

Jag vet inte om jag är en drömanställd eller en mardröm just nu, men jag VILL SÅ MYCKET. Utvecklingen av vår organisation går för långsamt och jag sprutar ut förslag men de fångas inte upp just nu. Vet inte om min chef uppskattar mitt engagemang eller om jag bara är hemskt jobbig 😅
 
Nya cheferna verkar bra men det är fortfarande kaos.

Inga nya direktiv som omde inte är nog. Imorgon ska allt hända. Häste ska in till veterinären, en annan veterinär kommer ut och jag kan inte vara ledig. Har ingen transport då den är på reparation mm mm listan kan göras lång.

jag är så slutkörd i kropp och knopp jag bara kan bli. Kan säga att leendet får man skruva av och jag känner mig så falsk som försöker hålla humöret uppe.

Pust snart får jag avsluta och åka hem
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 151
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp