Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inte är det roligt inteNu har coronagubben varit här. Asså fyfan vad det är jobbigt att göra coronatest, svabba hela halsen och sen svabba näsan... kittlar ju sönder så man hostar och nyser traumatiskt
Tack! Det är ju en stor fördel med att kunna hyra ut och amortera mer alt spara i månaden. Man får inte ta med det i lånekalkylen tror jag men budgeten klarar utan det också. Men kan ju vara bra att påpeka för bankerna att det finns hyresgäst där sedan innan som kan bo kvar så det är liksom inte lika stor risk att det skulle vara något inkomstbortfall.Åh, vad spännande, lycka till!
Tack! Det är ju en stor fördel med att kunna hyra ut och amortera mer alt spara i månaden. Man får inte ta med det i lånekalkylen tror jag men budgeten klarar utan det också. Men kan ju vara bra att påpeka för bankerna att det finns hyresgäst där sedan innan som kan bo kvar så det är liksom inte lika stor risk att det skulle vara något inkomstbortfall.
Det sjuka var att sambon öppnade ett förråd på visningen och där stod ett sex-pack med hans favoritöl. Som om det var ödet
För extra tyngd kan vi ju göra en namninsamling här med alla som håller med?Skriver ett långt mail till min chef om varför han bör bekosta dyra utbildningar till mig
För extra tyngd kan vi ju göra en namninsamling här med alla som håller med?
Typ:
Jag anser att @Voeux kommer att göra ett ännu bättre jobb om hon får gå önskade utbildningar på din bekostnad
@Zinfernia
@Bison
@athena_arabians
och alla andra som också håller med Bara att länka inlägget i mailet @Voeux!
Jag vill också rösta för att du ska få gå utbildning!Absolut, ska skriva era forum-nick också
Skriver ett långt mail till min chef om varför han bör bekosta dyra utbildningar till mig