Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde göra detsamma,den är så skitig att den inte syns om jag parkerar sidan om en grus/lerhög.Nej nu ska bilen tvättas och städas i solen
Har sett bilder där folk tränger ihop sig inne i vindskydd. Tveksamt om det räknas som ute då faktiskt?Jag tycker att det är så fascinerande med folk som lägger ut en bild med texten: "utomhus-fiks i Coronatider! Man måste anpassa sig och mötas utomhus". På bilden sitter det fem personer med typ 70cm mellan varje människa.
Förstår ingen att det inte är ett dugg coronasäkert? Jag har nog inte sett en bild i den kategorin där det faktiskt hålls bra avstånd.
Jag har för mig att du äter mediciner till och från, det kan inte vara någon bieffekt av dem som ställer till det i för magen? (Ber om ursäkt i fall jag blandar ihop dig med någon annan)Var iväg förut, men fick ont i magen så åkte hem igen. Så less på att allt i livet verkar krångla numera och dessutom magen.
Så nu ligger jag i sängen, har ont och är less.
Tack för att du bryr dig. ❤Jag har för mig att du äter mediciner till och från, det kan inte vara någon bieffekt av dem som ställer till det i för magen? (Ber om ursäkt i fall jag blandar ihop dig med någon annan)
Äter du mer än en sort? Ibland kan kombinationen vara problematiskt. En idé kan vara att kolla med en farmaceut på ett apotek. De vi har på apoteket här är verkligen duktiga på hur olika läkemedel fungerar med varandra och vilka bieffekter de kan ha.Tack för att du bryr dig. ❤
Äter bara sömnmedicin numera och den ska enligt läkaren inte spela in.
Min skulle vara röd, hm men den hade någon mystisk brun/grå smutsaktig färg efter vintern Men nu har den fått en dusch och står ren och fin i garagetBorde göra detsamma,den är så skitig att den inte syns om jag parkerar sidan om en grus/lerhög.
Tack för tipset!Äter du mer än en sort? Ibland kan kombinationen vara problematiskt. En idé kan vara att kolla med en farmaceut på ett apotek. De vi har på apoteket här är verkligen duktiga på hur olika läkemedel fungerar med varandra och vilka bieffekter de kan ha.
Pappa var ett sådant exempel där flera av medicinerna krockade med varandra. Det var tack vare apotekspersonalen som det kom fram.
Håller tummarna att det är något lättfixat.Tack för tipset!
Äter två sorter, men ätit dom i en massa år utan dessa problem. Men ska prata med apoteket nästa gång jag ska dit, gör allt jag kan för att bli av med smärtan.
Vi har vänner som kommer till oss på utefika ibland, och nej det går inte att få med alla på en bild. Eftersom då får man backa så långt för att få alla med på bild att dom bara blir små prickar = inte "instagram-vänligt"...Förstår ingen att det inte är ett dugg coronasäkert? Jag har nog inte sett en bild i den kategorin där det faktiskt hålls bra avstånd.
Nä, jag förstår att det går dåligt att få på bild, men jag ser så oerhört många bilder där de påstår att deras arrangemang är coronavänligt när det uppenbart inte är så!Vi har vänner som kommer till oss på utefika ibland, och nej det går inte att få med alla på en bild. Eftersom då får man backa så långt för att få alla med på bild att dom bara blir små prickar = inte "instagram-vänligt"...
Nej jag vet, jag ser också många sånna bilder.Nä, jag förstår att det går dåligt att få på bild, men jag ser så oerhört många bilder där de påstår att deras arrangemang är coronavänligt när det uppenbart inte är så!