"Ryska erotiska sagor"... Man hittar märkliga saker när man surfar Bokbörsen...
Nä, jag köpte inte....
Jag hade lätt köpt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Ryska erotiska sagor"... Man hittar märkliga saker när man surfar Bokbörsen...
Nä, jag köpte inte....
Den finns kvar......Jag hade lätt köpt!
Sjukdomkänsla, trötthet, halsont, torrhosta och huvudvärk. Men enligt provsvaret som kom nyss påvisade ingen covid! Har jag testat mig för tidigt ?!? Eller är det verkligen pollen?!? Har ju aldrig reagerat mer än pyttelite när björken varit extrem vissa år..Aldrig såhär. Och nu har ju värmen kommit och nej jag gillar inte såhär äckelchockvärme .
Min pollenreaktion är liknande i år. Det kom så plötsligt ju så kroppen fick ingen invänjning.Sjukdomkänsla, trötthet, halsont, torrhosta och huvudvärk. Men enligt provsvaret som kom nyss påvisade ingen covid! Har jag testat mig för tidigt ?!? Eller är det verkligen pollen?!? Har ju aldrig reagerat mer än pyttelite när björken varit extrem vissa år..Aldrig såhär. Och nu har ju värmen kommit och nej jag gillar inte såhär äckelchockvärme .
Pollensymtom har börjat för mig och al- och hasselpollen har registrerats där jag bor. Det där låter dock för mig mer som en förkylning, finns ju annat än just pollen eller covidSjukdomkänsla, trötthet, halsont, torrhosta och huvudvärk. Men enligt provsvaret som kom nyss påvisade ingen covid! Har jag testat mig för tidigt ?!? Eller är det verkligen pollen?!? Har ju aldrig reagerat mer än pyttelite när björken varit extrem vissa år..Aldrig såhär. Och nu har ju värmen kommit och nej jag gillar inte såhär äckelchockvärme .
Sjukdomkänsla, trötthet, halsont, torrhosta och huvudvärk. Men enligt provsvaret som kom nyss påvisade ingen covid! Har jag testat mig för tidigt ?!? Eller är det verkligen pollen?!? Har ju aldrig reagerat mer än pyttelite när björken varit extrem vissa år..Aldrig såhär. Och nu har ju värmen kommit och nej jag gillar inte såhär äckelchockvärme .
Här har vi inget registrerat men finns al en bit från huset och visst kan katterna dra in det men som sagt aldrig nånsin reagerat såhär. Har dessutom enstaka förkylningstypiska nysningar och inte allerginysattacker. Åt dessutom sötmandel i min frukost som vanligt och skulle jag reagera så mycket så borde jag fått symtom av det (det korsreagerar ) men icke! Hm.Pollensymtom har börjat för mig och al- och hasselpollen har registrerats där jag bor. Det där låter dock för mig mer som en förkylning, finns ju annat än just pollen eller covid
Så sant!Alltså, vanliga förkylningar existerar ju fortfarande också.
UpsJag har blivit utsatt för brott i min egen lägenhet. Min internetanslutning vandaliserades.
Gärningsmannen avvek hastigt från platsen när jag närmade mig och tassade snabbt vidare till köket där han nu sitter och äter torrfoder.
Visa bifogad fil 65388
Jag fick ett liknande där det stod att jag skulle betala en viss summa men när jag klickade längre in på länken såg beställaren ut att vara en karl. Jag raderade bara smset när jag insåg att det var fuffens.Märkligt sms. Måste vara något lurt med detta:
Hej karamelldrottningen - Paketet kunde inte levereras! Status: Din leverans har lagrats i Distributionscentret. Spåra din leverans: 2zm. Osv
Undrar vart man kommer om man klickar på länken?