Kollar på Melodifestivalen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!Kollar på Melodifestivalen
Samma härJag med!
Samma för min sambo jobbar så måste ha något och roa mig medKollar på Melodifestivalen
Men snart är det påsklov !Snart slut på lovet.
Fasiken vad tiden går fort
Om du behöver det, då behöver du det. och det är jättebra att du har förtroende för den hjälp du får.Vi avslutar när jag känner att det är dags (går privat). Har försökt en gång men då började jag må sämre så vi ökade upp takten igen. Misstänker att psykologen just nu mest fungerar som en jävligt dyr snuttefilt.
Våra vissa kvällar (ej delade pass dock) går till 22 och så börja 7 dagen efter...Typ död...Helt fantastiskt tradigt att jobba till 20.30 och börja 06.45 dagen efter. Men det kunde varit värre, vi har även 21.30 och 07 dagen efter.
Jag är likadan! Tyvärr är inte dottern lika morgonpigg som jagNu vaknar jag för tidigt med När jag är själv på helgerna så somnar jag tidigt och där med vaknar jag tidigt. Och då brukar jag åka till stallet för att vad ska jag göra hemma sittandes i soffan? Mja de märks att man har olika syn på helger och vad man ska göra. Som sagt sova för mig är ett ont måste och jag är sjukt rutin beroenden vad de gäller sömn. Så hade jag legat och sovit halva helgerna hade jag aldrig orkat upp igen på Måndag morgon.
Jag är inte mycket för att ligga kvar i sängen om jag väl är vaken Äsc va f*n de borde vara tacksamma istället för de slipper släppa ut och mocka på helgerna.Jag är likadan! Tyvärr är inte dottern lika morgonpigg som jag