Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du ta hjälp av någon?Förslag på hur jag ska få på den, förutom att jag kommer dra på den när den är blöt?
Kan du ta hjälp av någon?
Lättare om man är två.
Om du kan, sug in kudden i en påse med hjälp av en dammsugare så den krymper sen skjuter du in alt och släpper på vakuumetFörslag på hur jag ska få på den, förutom att jag kommer dra på den när den är blöt?
Jag känner igen det där sååå väl. Har mitt sista möte med psykologen den 3 mars.Möte med psykologen på måndag.
Jag och min psykolog de senaste tillfällena:
Visa bifogad fil 65367
Alltså. Hon är snäll. Mild. Inkännande. Men ibland skulle jag bara behöva bli tagen i örat och liksom få ett "men för helvete J skärp dig för fan vem orkar ens lyssna på detta igen" rakt i ansiktet, sådär lagom finkänsligt så att fötterna kommer ner på jorden igen.
Om det är någon som behöver höra det kan ni höra av er på PM. 900 kr per omild uppsträckning.
Mvh pedagogen
Jag har precis ätit middag.Dags for frukost
Är godissugen
Har ju smaken kvar iaf så just det tyder ju på inte Covid. Sonen börjar också nysa nu tyvärr
Jo, det är ju detMamma har haft covid två gånger utan att tappa smaken. Känns som om det är väldigt olika för alla.
Jo, det är ju det
Vad jobbigt för henne, två gånger! Hoppas hon klarat sig bra!
Jag känner igen det där sååå väl. Har mitt sista möte med psykologen den 3 mars.
Verkligen! Men så skönt, min mamma får vaccin på torsdagJa hon är tydligen en av få som fått två gånger med kort mellanrum. Men hon har klarat sig himla bra båda gångerna och är nu vaccinerad. Min pappa som är i riskgrupp hade också covid senaste vändan men han var ute och krattade löv och fixade i trädgården för att han inte ens blev sjuk (lite snuva bara). Otroligt märklig sjukdom.