Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det roligaste av allt är att barnet alltid väljer sambon före mig. Så, nu ska jag sluta självömka...Åh vad rolig helg. Skulle åkt till mina föräldrar men är istället hemma sjuk och sambon och barnet bara bråkar... längtar efter att få flytta.
Vissa dagar borde man helt enkelt inte ha klivit ur sängen....Livet fortsätter. Jag snubblar på påsen som jag har mockat lådan med den går sönder och jag tvingas dammsuga. Spiller saft på soffan, just som jag ska åka. Åker förbi Ikea. Bussen jag ska ta tillbaka är full och och åker förbi. Står och fryser vid någon skola och ger upp.
Hahaha, högre skolan är Alltid bra att kunna... om du frågar studsbollenNär hästarna skulle ut imorse stod det en hemskt farlig traktor och puttrade på gårdsplan, så stora studsbollen visade att hon kan trava rakt åt sidan. Jag är något tveksam till om det är en nödvändig kunskap
Hon kan de ovan mark ocksåHahaha, högre skolan är Alltid bra att kunna... om du frågar studsbollen
Påminner mig om när grannen åkte och tävlade med sin lipizzaner. Eric Lette dömde. Den fick nån fom av melt down mitt i programmet. Lette hade skrivit i kommentarerna: högre skolor ingår inte i lätt klassHahaha, högre skolan är Alltid bra att kunna... om du frågar studsbollen
Vissa dagar borde man helt enkelt inte ha klivit ur sängen....
Men jösses, då är hon dyyyyyyrHon kan de ovan mark också
Inte något jag uppskattar dock
Jag har både ridit och skrivit protokoll för Eric. Det var ofta en stor portion humor i de seriösa instruktionerna som när min skolhäst på strömsholm (e. Lambert-Cordon Bleu) fick för sig att man inte kunde passera bokstaven H. Eric bara fnissade åt min förtvivlanPåminner mig om när grannen åkte och tävlade med sin lipizzaner. Eric Lette dömde. Den fick nån fom av melt down mitt i programmet. Lette hade skrivit i kommentarerna: högre skolor ingår inte i lätt klass