Livet med Shiban i ett nötskal, hon är ett sådant märkligt djur.Helt logiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Livet med Shiban i ett nötskal, hon är ett sådant märkligt djur.Helt logiskt
Nu vet inte jag hur du bowlar men själv använder jag klotet för att få ner käglornaOnt i rumpan efter bowlingen.
Hahah jag glömde nog det.Nu vet inte jag hur du bowlar men själv använder jag klotet för att få ner käglorna
Vi har shiba på vår raslistaLivet med Shiban i ett nötskal, hon är ett sådant märkligt djur.
Klart ni ska ha en shiba! De är rätt unika.Vi har shiba på vår raslista
Dock så står cockerspaniel högre i kurs hos barnetKlart ni ska ha en shiba! De är rätt unika.
Tja, alltså... gillar man cockrar är steget Väldigt stort till shiba i och för sig.Dock så står cockerspaniel högre i kurs hos barnet
Jag är ju öppen för det mesta, men vill ha den storleken. Jag gillar shibans karaktärTja, alltså... gillar man cockrar är steget Väldigt stort till shiba i och för sig.
Väldigt lagom stora båda två, det är sant! Det gör jag också, man får bara hoppas att shiban gillar en tillbaka.Jag är ju öppen för det mesta, men vill ha den storleken. Jag gillar shibans karaktär
Håller med barnet, cockerspaniel ska det vara .Dock så står cockerspaniel högre i kurs hos barnet