Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:eek: Vågar man säga att man blivit med lägenhet? Ska skriva kontrakt på drömmig lägenhet i morgon 😅
Så himla glad att min pappa pushade på mitt självförtroende lite och sa att jag skulle höja bara en gång till. :D
Grattis! :D Jag har inte hängt med alls om det är så att du skrivit mer om lägenhetsletande. Vad är det som gör just den här lägenheten till något "drömmigt" för dig? :D

Grattis!!! :bump::bump::bump:

Jag ska titta på lägenhet i veckan men vet inte vad det blir än, är lite mer i sitsen av att jag tar det som finns just nu :laugh:
Hoppas att "det som finns" är något som passar dig utmärkt då :) Ibland går det ju att ha väldig tur med sånt där.
 
Grattis! Kan man fa se bilden?
Absolut :) Det var den här:
default


Man skulle bidra med en favoritbild på sin hund (som man själv fotat) och hade chansen att vinna måttsytt halsband + koppel från en person som syr jättefint och med många olika stilar att välja på. Ska bli jättekul att se hur det blir (och försöka bestämma sig för hur det ska bli att se ut).
 
Absolut :) Det var den här:
default


Man skulle bidra med en favoritbild på sin hund (som man själv fotat) och hade chansen att vinna måttsytt halsband + koppel från en person som syr jättefint och med många olika stilar att välja på. Ska bli jättekul att se hur det blir (och försöka bestämma sig för hur det ska bli att se ut).

VIlket harligt leende hon har ... hon ser sa lycklig ut ❤️
 
:banana::banana::banana: KUL!! Grattis så klart :D


Jättegrattis!! Hoppas du kan visa bilder sen :)

Grattis! :D Jag har inte hängt med alls om det är så att du skrivit mer om lägenhetsletande. Vad är det som gör just den här lägenheten till något "drömmigt" för dig? :D


Hoppas att "det som finns" är något som passar dig utmärkt då :) Ibland går det ju att ha väldig tur med sånt där.
Tack alla. :love: vaknade nu och tänkte att äh vilken härlig dröm det var, kändes så verkligt. Var tvungen att kika på Buke och se om det hände :D

@Red_Chili den har allt som jag vill ha. Ett extrarum för träning/spel, lagom stort och fräscht kök, fint fräscht badrum, mysigt sovrum, massa förvaring, gigantiskt vardagsrum och gigantisk inglasad balkong till katten. Låg månadsavgift, stambytt för två år sen, fönster bytta förra året, bra förening, oslagbart läge.
Om du skulle tvinga mig att säga något negativt skulle det vara att spisen är gammal och tråkig och att jag inte gillar färgen i klädkammaren 😁
Stort grattis till vinsten i fototävlingen! Det var verkligen en härlig bild, fast jag gillar alla dina bilder :) (följer på Instagram)
 
På jobb. Ska på något sätt försöka få mig i form för dagen.

Kollegan hade med hembakat bananbröd/kaka som var riktigt mumsigt.

Imorgon fyller hon 20 så tänkte hitta på något. Sätta upp något litet roligt på hennes kontor. Tips?

Tänkte köpa en ballong och lite småkrims för skojs skull :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 150
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp