Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättegrattis!! Hoppas du kan visa bilder senVågar man säga att man blivit med lägenhet? Ska skriva kontrakt på drömmig lägenhet i morgon
Så himla glad att min pappa pushade på mitt självförtroende lite och sa att jag skulle höja bara en gång till.
Vågar man säga att man blivit med lägenhet? Ska skriva kontrakt på drömmig lägenhet i morgon
Så himla glad att min pappa pushade på mitt självförtroende lite och sa att jag skulle höja bara en gång till.
GrattisVågar man säga att man blivit med lägenhet? Ska skriva kontrakt på drömmig lägenhet i morgon
Grattis! Jag har inte hängt med alls om det är så att du skrivit mer om lägenhetsletande. Vad är det som gör just den här lägenheten till något "drömmigt" för dig?Vågar man säga att man blivit med lägenhet? Ska skriva kontrakt på drömmig lägenhet i morgon
Hoppas att "det som finns" är något som passar dig utmärkt då Ibland går det ju att ha väldig tur med sånt där.Grattis!!!
Jag ska titta på lägenhet i veckan men vet inte vad det blir än, är lite mer i sitsen av att jag tar det som finns just nu
Grattis! Kan man fa se bilden?Fick precis se att jag har vunnit en liten fototävling som jag var med i Första gången någonsin som jag vinner något sådant.
Absolut Det var den här:Grattis! Kan man fa se bilden?
Absolut Det var den här:
Man skulle bidra med en favoritbild på sin hund (som man själv fotat) och hade chansen att vinna måttsytt halsband + koppel från en person som syr jättefint och med många olika stilar att välja på. Ska bli jättekul att se hur det blir (och försöka bestämma sig för hur det ska bli att se ut).
KUL!! Grattis så klart
Grattis
Jättegrattis!! Hoppas du kan visa bilder sen
Tack alla. vaknade nu och tänkte att äh vilken härlig dröm det var, kändes så verkligt. Var tvungen att kika på Buke och se om det händeGrattis! Jag har inte hängt med alls om det är så att du skrivit mer om lägenhetsletande. Vad är det som gör just den här lägenheten till något "drömmigt" för dig?
Hoppas att "det som finns" är något som passar dig utmärkt då Ibland går det ju att ha väldig tur med sånt där.
Tidigt, jag lyckades faktiskt somna konstigt nog tack, jag får hoppa in där@Hoarfrost är du uppe sent eller tidigt? Grattis till nya lägenheten!!! Du får bli aktiv i inredningstråden