Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
7 hantverkare hemma, varav två elektriker som håller på inne och sen zoomseminarium på det i tre timmar. 😂 Ville som larmar när folk rör sig mot dörren, så honom har jag stängt undan.

Men snart ny logdörr, och fixad gavel på logen och säker el på hela gården!
 
Grattis @Hoarfrost till lägenheten! Skrev på kontrakt för ca två veckor sedan på min första "riktiga" lägenhet (har bara bott i studentlägenhet tidigare). Är sjukt nervös för jag har inte fått se den pga corona, tänk om jag hatar den och har slösat 10 års kötid :crazy::nailbiting:
Tack!
Åh vad spännande, håller tummarna för att den är fin och du trivs i den! Jag har bott med mamma i ett enda trångt rum hela mitt liv (i perioder har vi fått dela rum pga omständigheter) Så jag måste köpa så himla mycket grejer. Är så himla glad, och lite rädd :nailbiting::D
 
Knepigt. Sköterskan för smittspårning ringde igår och lämnade lite information om tex att jag kan söka smittbärarpening om jag är frisk...Men jag är ju med sjuk och då hamnar det I ett annat läge. Om jag tar om testet och det visar positivt (om det är så att det i alla fall togs för tidigt ?!?)så har jag rätt till 3 veckors sjukskrivning utan läkarintyg, fick lite att fundera på....🧐
 
Tack!
Åh vad spännande, håller tummarna för att den är fin och du trivs i den! Jag har bott med mamma i ett enda trångt rum hela mitt liv (i perioder har vi fått dela rum pga omständigheter) Så jag måste köpa så himla mycket grejer. Är så himla glad, och lite rädd :nailbiting::D
Stort grattis! Du kan alltid ta en utflykt förbi oss, vi har mängder med grejer som vi inte riktigt har behov av. ;)
 
Skickar runt sambon på ärende med lånelöften för att sedan sticka inom mäklaren för att lägga ett bud under utgångspris med massa spekulanter som tittat på huset (så är det iofs på alla visningar härikring nu). Jag var osäker först om vi skulle lägga annat än utgångspris men eftersom det är en firma som brukar värdera i överkant och de inte redovisat något inkommet bud så skadar det ju inte att chansa. I värsta fall har vi en smärttröskel att jobba oss mot.

Jag hatar husletande och budgivning :D
 
Skickar runt sambon på ärende med lånelöften för att sedan sticka inom mäklaren för att lägga ett bud under utgångspris med massa spekulanter som tittat på huset (så är det iofs på alla visningar härikring nu). Jag var osäker först om vi skulle lägga annat än utgångspris men eftersom det är en firma som brukar värdera i överkant och de inte redovisat något inkommet bud så skadar det ju inte att chansa. I värsta fall har vi en smärttröskel att jobba oss mot.

Jag hatar husletande och budgivning :D
Ah, de tog emot budet och det var det första som kommit in, erbjöd oss grundligare visning också ifall vi ville. La till att vi även är flexibla med tillträde iom en månads uppsägning på hyreshus och att hyresgästen som bor i uthyrningshuset kan bo kvar tillsvidare ifall det är plus för säljaren. Så nu får vi se :banana:
 
Ah, de tog emot budet och det var det första som kommit in, erbjöd oss grundligare visning också ifall vi ville. La till att vi även är flexibla med tillträde iom en månads uppsägning på hyreshus och att hyresgästen som bor i uthyrningshuset kan bo kvar tillsvidare ifall det är plus för säljaren. Så nu får vi se :banana:

Så spännande, vi håller tummar, tår och tassar! :up:
 
Ah, de tog emot budet och det var det första som kommit in, erbjöd oss grundligare visning också ifall vi ville. La till att vi även är flexibla med tillträde iom en månads uppsägning på hyreshus och att hyresgästen som bor i uthyrningshuset kan bo kvar tillsvidare ifall det är plus för säljaren. Så nu får vi se :banana:
Heja! Håller tummarna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 150
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp